خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر با تأکید بر ولایتمداری گفت: دشمنان اسلام برای جدایی مردم از ولایت‌فقیه سرمایه‌گذاری کرده‌اند و پیروی از خط ولایت بهترین راه نجات و حفظ انقلاب است.
کد خبر: ۸۵۵۹۰۰۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، آیت‌الله سیدرضا فاضلیان در جمع خواهران سرگروه و مربیان استان همدان اظهار داشت: توجه به افراد علاقه‌مند به مساجد که نمازهای خود را در مساجد می‌خوانند، معرفت به خدا و رسولش که از نظر امام رضا(ع) بهترین اعمال است و پیروی از خط ولایت نکاتی هستند که باید مدنظر سرگروه‌ها و مربیان حلقه‌های صالحین قرار گیرد.

وی با اشاره به آیه 18 سوره توبه افزود: خداوند در این آیه می‌فرمایند مساجد خدا را تنها کسى آباد مى‌کند که ایمان به خدا و روز قیامت آورده و نماز بر پا دارد و زکات بپردازد و جز از خدا نترسد.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه سه نقطه وجود دارد که ملائکه نسبت به زمین توجه دارند زیرا نورانیت خاصی دارند، بیان داشت: این سه مکان مساجد و جایی است که در آنجا نماز شب و قرآن خوانده می‌شود.

وی ادامه داد: در روایات آمده است که اگر سه گروه نباشند خداوند عذاب خود را بر اهل زمین نازل می کند و این سه دسته عبارتند از افرادی که معرفتشان برای خدا باشد، اشخاصی که در ثلث آخرشب استغفار می کنند و آنان که مساجد را آباد می کنند.

فاضلیان با تأکید بر ولایتمداری اظهار داشت: دشمنان اسلام برای جدایی مردم از ولایت‌فقیه سرمایه‌گذاری کرده‌اند که فتنه 88 از این نوع دشمنی‌ها بود و پیروی از خط ولایت بهترین راه نجات اسلام و حفظ انقلاب است.

وی با بیان اینکه خداوند ما را به دست ولایت سپرده است، گفت: باید مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم که ما را از خط ولایت دور نکنند چراکه نعمت بزرگی که خداوند بعداز ائمه معصومین(ع) به ما عطا کرده ولایت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات