مسئول امور روحانیون سپاه قدس گیلان، گفت: کسانی که احساس می‌کنند دست از حمایت یمن، فلسطین، سوریه، غزه و حزب الله باید برداریم و شعار نه غزه نه لبنان را سر می‌دهند دنبال انحراف در افکار امام خمینی(ره) هستند
کد خبر: ۸۵۵۹۰۰۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رودبار، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ربیعی، در یادواره شهدای شمام رستم آباد و شهید گمنام این محل گفت: شهدایی همچون شهید حجت الاسلام و المسلمین سید یونس حسینی رودباری که به عنوان شهید شاخص روحانیت در سال ۹۴ انتخاب شده است، سر لشکر شهید اقبالی، سرداران شهید شفیعی و دیدگانی همراه با دیگر شهدای افتخار انگیز با رشادت و تبعیت از ولایت فقیه، ایران را سربلند کردند و جانشان را دادند تا ما با عزت زندگی کنیم.

وی با بیان اینکه می‌توان تمام انقلاب‌هایی که تاکنون رخ داده اند به دو دسته الهی و توحیدی و غیرالهی و غیر توحیدی تقسیم کرد افزود: دو ویژگی انقلاب توحیدی، دعوت مردم به سوی خدا و پرهیز آنان از طاغوت زمان و شیطان بزرگ است و در زمان ما آمریکای جنایتکار شیطان بزرگ است.

ربیعی تأکید کرد: در جمهوری اسلامی ایران که در رأس آن ولی فقیه است، دولت‌مردان و دست اندرکاران موظفند نسبت به دین مردم توجه داشته باشند.

وی با اظهار این مطلب که انقلاب اسلامی با قدرت به ۳۷ سالگی خود رسیده است، تصریح کرد: اگر مردم خسته می‌شدند بعد از گذشت این‌همه زمان در صحنه های مختلف و به‌ویژه یادواره های شهدا حضور نمی‌یافتند.

مسئول امور روحانیون سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: رمز گشایی مجالس شهدا مشخص می‌کند که آب و نان ما به مذاکرات ربط ندارد، بلکه به ایستادگی ربط دارد و اینهایی که ایستادگی می‌کنند رهروان واقعی شهدا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ربیعی خاطرنشان کرد: باید با جان و دل، انقلابی را که حلقه وصل انقلاب توحیدی پیامبر و امام علی (ع) است به انقلاب حضرت ولی عصر (عج) وصل کنیم و به خدا امید داشته باشیم نه به آمریکا که ۱۹۰ هزار نفر را در ژاپن کشت و هنوز انسان‌های ناقص الخلقه در این کشور به دنیا می‌آیند.

وی اظهار کرد: کسانی که احساس می‌کنند دست از حمایت یمن، فلسطین، سوریه، غزه و حزب الله باید برداریم و شعار نه غزه نه لبنان را سر می‌دهند دنبال انحراف در افکار امام خمینی(ره) هستند.

در ادامه این مراسم مداحی و سوگواری برگزار گردید.

ارسال نظرات