سردار استاد حسینی گفت: با توجه به اینکه امریکا در تلاش است با ایجاد زمینه های فرهنگی، سیاسی و روانی شرایط دخالت در ایران را فراهم کند ولی ملت ایران اجازه هیچگونه مداخله در امور کشور را به آنان نخواهند داد.
کد خبر: ۸۵۵۸۹۸۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
امریکا می خواهد شرایط دخالت در ایران را فراهم کند/ ملت ایران اجازه هیچگونه مداخله در امور کشور را به آنان نخواهند داد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس که بعدازظهر شنبه در محل سالن ولایت اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: اجازه دخالت و ورود دشمن به این کشور انقلابی را نخواهیم داد.

وی افزود: تا زمانیکه خون شهدا در رگ هایمان جاریست و زنده هستیم در مقابل دشمن ایستادگی خواهیم کرد.

فرمانده سپاه البرز در ادامه گفت: با توجه به اینکه امریکا در تلاش است با ایجاد زمینه های فرهنگی، سیاسی و روانی شرایط دخالت در ایران را فراهم کند ولی ملت ایران اجازه هیچگونه مداخله در امور کشور را به آنان نخواهند داد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: متاسفانه دشمنان اسلام در تلاش هستند که اندیشه های امام را از بین ببرند و مقام معظم رهبری نیز می فرمایند هنوز هستند کسانی که خط و مشی امام(ره) را قبول ندارند و قصد ارتباط گیری با امریکا را دارند.

سردار استاد حسینی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری بارها بر این موضوع تاکید داشتند که نباید به امریکا اعتماد کرد و اجازه نفوذشان به ایران داده شود چراکه تمام تلاش دشمنان این است که روزنه ای جهت نفوذ به ایران پیدا کرده و به جایی برسند.
امریکا می خواهد شرایط دخالت در ایران را فراهم کند/ ملت ایران اجازه هیچگونه مداخله در امور کشور را به آنان نخواهند داد

دراین مراسم با تجلیل از 18 ماه تلاش مستمر سرهنگ پاسدار مهدی فراهانی فرمانده سابق سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس،  سرهنگ دوم پاسدار محمد زارعی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس معرفی شد.

ارسال نظرات