خبرهای داغ:
مدیر عامل مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس با بیان اینکه تا کنون یک میلیارد و 600 میلیون ريال تسهیلات اشتغال به 28 نفر از مددجویان این مؤسسه پرداخت شده است، گفت: 32 نفر از مددجویان در سال جاری با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 600 میلیون ريال از این تسهیلات بهره مند خواهند شد.
کد خبر: ۸۵۵۸۹۸۱
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سیدحسن ارغوانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مؤسسه خیریه حضرت عباس(علیه السلام) طبس از سال ۱۳۸۴ با شماره ثبت ۲۷ تاسیس و در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰ نفر مددجو و معلول تحت پوشش دارد.

وی تصریح کرد: این مؤسسه خیریه یکی از پیشگام ترین موسسات شهرستان طبس است که در راستای خدمت به معلولین، خدمت به زنان سرپرست خانوار، پیشگیری از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی و مشارکت های مردمی فعالیت می‌نماید.

مدیر عامل مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس گفت: امور مشارکت‌های این مؤسسه طی سه ماهه ابتدای سال جاری در مجموع مبلغ 11 میلیون و 820 هزار ریال به صورت نقدی به نیازمندان شهرستان و روستاهای اطراف کمک کرده است.

ارغوانی اضافه کرد: کمک‌های غیرنقدی طی سه ماهه نخست سال در مجموع مبلغ 109 میلیون و 390 هزار ریال بوده است، که از مهمترین آنها مسکن، پوشاک، خواروبار، لوازم منزل و سبد غذایی بوده است.

وی عنوان داشت: از سال 92 تا کنون 28 نفر از مددجویان این مؤسسه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون ريال از تسهیلات وام اشتغال و خودکفایی بهره مند شده اند.

مدیر عامل مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس بیان کرد: همچنین در ادامه طرح های اشتغال 32 نفر از مددجویان این مؤسسه خیریه در سال جاری با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 600 میلیون ريال از این تسهیلات بهره مند خواهند شد.

ارغوانی ادامه داد: در مجموع طرح های اشتغال 60 نفر از مددجویان این مؤسسه خیریه با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 200 میلیون ريال از تسهیلات وام اشتغال و خودکفایی بهره مند خواهند شد.

وی به ذکر طرح های اشتغال پرداخت و افزود: مهم ترین طرح های اشتغال ایجاد شده در سال های گذشته کشاورزی، خیاطی، قالیبافی، گلدوزی، آرایشگری و دامپروری بوده است و مددجویان و معلولینی که تحت حمایت مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس باشند می توانند با مراجعه به این موسسه خیریه اقدامات بعدی را جهت دریافت وام اشتغال انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها