خبرهای داغ:
در شهرک امام خمینی(ره) بشرویه

زیارت از راه دور ثامن الحجج با استقبال از خدام حرم مطهر رضوی

با حضور سفیران امام رئوف در شهرک امام خمینی(ره) بشرویه، مردم با استقبال گرم خود از این کاروان، زیارت از راه دور حضرت رضا(ع) نصیبشان شد.
کد خبر: ۸۵۵۸۹۷۸
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، خادمان امام رضا(علیه السلام) خدام بارگاه منور رضوی در ادامه حضور خود در شهرستان بشرویه، در شهرک امام خمینی(ره) حضور یافته و مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

حجت الاسلام رضا بهشتی فر رئیس تبلیغات اسلامی بشرویه نیز در این مراسم گفت: گرچه در ایام دهه کرامت نتوانستیم به پابوسی امام رضا(علیه السلام) برویم، اما خدام رضوی با حضور خود در این شهر، زیارت از راه دور را برای مردم فراهم کردند.

وی خاطرنشان کرد: امام رضا(علیه السلام) می فرمایند «کسی که عقلش کامل است خیرش به همه می رسد و شرش از مردم دور می ماند».

حجت الاسلام داود شیرنژاد مبلغ کاروان خدام رضوی در این مراسم گفت:ابراز عشق به امام رئوف، سن و جنس ومکان و زمان نمی شناسد و این مهم به وضوح در بشرویه احساس شد.

فرماندار بشرویه نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: بسیاری از ساکنان شهر بشرویه به دلایل مختلف توانایی سفر به مشهد مقدس را ندارند.

وی افزود: حضور خدام در این شهر موجب شد عطر و بومی حرم امام رضا(علیه السلام) در این شهر پراکنده شود.

وی خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم فرهنگ غنی رضوی را در کشور گسترش دهیم.

خدام حرم امام رضا(علیه السلام) در جمع پرشور مردم روستای غنی آباد بشرویه نیز حضور یافتند. در ابتدای ورود به این روستا، بر سر مزار سه شهید روستای غنی آباد حضور یافته و به مقام والای این شهدا ادای احترام کردند.

خادمان سپس در مسجدعلی بن ابی طالب (علیه السلام) روستا حضور یافتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها