4 عضو یک خانواده روستایی بر اثر تصادف زانتیا به کامیون در محور ساری به کیاسر جان باختند و بار دیگر سند جان‌سوز مظلومیت و نداشتن جاده مناسب منطقه رونمایی شود.
کد خبر: ۸۵۵۸۹۷۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از کارمندشمال، وقوع تصادف در محور ساری به کیاسر یکی از چالش‌های جدی مردم این منطقه است، بارها و بارها مشکل تصادف و بروز سوانح این جاده اطلاع‌رسانی شد.

یکی از دلایل اصلی وقوع این حادثه باریک بودن عرض جاده است، که در طول سال شاهد تصادف‌های بسیار خطرناک در این محور هستیم.

یکی از تصادف‌های خطرناک و جان‌سوز حادثه کشته شدن چهار عضو یک خانواده بخش چهاردانگه در این حادثه بود که در اثر برخورد شدید کامیون به زانتیا در منطقه مازا به وقوع پیوست.

در این سانحه چهار عضو یک خانواده قاسمعلی ملایی، ذریه رحمانی‌نیا، حانیه رحمانی‌نیا و نیز فاطمه رحمانی‌نیا در دم جان باختند.

به‌دلیل شدت بروز حادثه امکان انتقال حادثه دیدگان به مراکز درمان وجود نداشت و اجساد مستقیم به پزشکی قانونی ارجاع داده شد.

از ابتدای سال تاکنون بارها و بارها از طریق رسانه‌ها درباره مشکلات جاده‌ای این محور گزارش و خبر تهیه شد ولی اقدام اثرگذاری که نسبت به رفع نقاط حادثه‌خیز در برنامه کاری قرار گیرد، فراهم نشد و در طول سال شاهد کشته شدن چندین نفر از اهالی منطقه و نیز مسافران در این مسیر پرپیچ و خم هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها