خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد استان همدان از آغاز چهارمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۸۹۶۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سعید جامه‌بزرگی امروز در مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: با توجه به 38 سالگی ارائه خدمات آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی، چهارمین دوره از طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید نیز صبح امروز در این دانشگاه آغاز شد.

وی در ادامه با بیان اینکه این طرح به مدت پنج روز به اجرا درآمده و اساتید می‌توانند از آن بهره ‌کافی را ببرند، گفت: هدف اصلی در برگزاری طرح ضیافت اندیشه، بالا بردن سطح علمی اساتید و شرکت در دوره‌های مختلف اصول اعتقادی است.

جامه بزرگی از حضور پنج استاد مطرح کشوری در بخش تدریس مباحث این طرح خبر داد و اضافه کرد: شمار اساتید شرکت‌کننده در طرح ضیافت اندیشه به 125 نفر می‌رسد که در غالب چهار گروه در کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به بخش‌های مختلف طرح ضیافت اندیشه اساتید تصریح کرد: مهم‌ترین بخش طرح ضیافت امسال، دوره‌های معرفت‌افزایی ویژه اساتید بوده که در کنار آن کارگاه‌های آموزشی، کلاس‌های اخلاق حرفه‌ای و گذراندن دوره‌های ورزشی نیز از دیگر برنامه‌های تبیین شده‌است.

وی در پایان رشد اساتید در مباحث دینی را از دیگر اهداف برنامه ضیافت اندیشه برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر همه اساتید دانشگاه در این طرح شرکت کنند می‌توانیم شاهد سطح معرفت‌افزایی دانشجویان و افزایش توان پاسخگویی اساتید در دانشگاه‌ها باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات