در دومین "جشنواره مالک اشتر " روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی استان البرز به عنوان برترین روابط عمومی سپاه کشور معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۵۸۹۶۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی مسئول روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: در دومین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در امور بسیج، روابط عمومی سپاه استان البرز در زمینه روابط عمومی و تبلیغات به عنوان برترین روابط عمومی سپاه کشور انتخاب شد.

کسب رتبه برتر کشوری توسط روابط عمومی سپاه استان البرز

وی افزود: در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا و بر اساس ارزیابی های انجام شده مبتنی بر فرایند اشراف نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین مفتخر به کسب موفق ترین رده در موضوع روابط عمومی و تبلیغات در این سازمان در امور بسیج گردید.

مسئول روابط عمومی سپاه البرز در خصوص اهمیت فعالیت روابط عمومی عنوان کرد: روابط عمومی با ارائه اطلاعات و مستندات به هنگام به جامعه و مخاطبان می تواند در شکل گیری و جهت دهی به افکار عمومی تاثیر گزار باشد که نقش روابط عمومی نیز در این زمینه ایجاد تعامل مطلوب و کارآمد با افکار عمومی می باشد.

سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی خاطر نشان کرد: روابط‌عمومی پویا می تواند در بقای مدیریت و سازمان نقش به سزایی داشته باشد.

وی با عنوان اینکه موفقیت صورت گرفته مرهون تلاش و مجاهدت یکایک همکاران خود در سپاه استان، نواحی و بسیجیان خدوم می باشد گفت: به طور قطع خبرنگاران و رسانه های استان نیز با پوشش اخبار سپاه و بسیج در این موفقیت نقش ویژه ای داشتند و لازم میدانم از زحمات قشر زحمت کش اصحاب رسانه تشکر و قدردانی نمایم.
عبدالملکی در پایان ابراز امیدواری کرد، ان شاالله این افتخار در سالهای آتی نیز توسط استان البرز محفوظ بماند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها