جانشین سپاه کنگان:

هفته دفاع مقدس، بزرگداشت فرهنگ ارزشهاست

جانشین سپاه کنگان گفت بزرگداشت هفته ی دفاع مقدس، یادآوری و مرور مداوم و مستمر آن غنای فرهنگی است که در یک دوره ی سخت هشت ساله برای کشور ما به دست آمداست.
کد خبر: ۸۵۵۸۹۲۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹


به گزارش خبرگزاری بسیج ازکنگان، اسماعیل تاجیک در اولین جلسه هفته دفاع مقدس این هفته را به عنوان هفته ملی ایثار و حماسه که یادآور دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در مقابل ابرقدرت‌های جهان است نام برد.

تاجیک اظهار کرد: برنامه‌های این هفته بایستی هر چه باشکوه‌تر و با عزت بیشتر برگزار شود تا گوشه‌ای از خاطرات و جانفشانی‌های دوران دفاع مقدس به نسل سومی‌ها و آنان که آشنایی کمتری با دوران جنگ تحمیلی دارند منتقل شود.
وی بالاترين عمل در دوران دفاع مقدس را روحيه اخلاص و جهاد عنوان كرد و افزود: اميدواريم بتوانيم با تفكر در اين ايام خود را در مسير درستي قرار دهيم.
وی درپایان هفته گرامیداشت دفاع مقدس را فرصت خوب برای آشنایی جامعه با سیره و نوع نگاه شهدا و رزمندگان در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب دانست و گفت: رزمندگان اسلام در طول آن دوران با کمترین امکانات در سایه رهبری‌های امام عظیم الشان انقلاب توانستند ماشین جنگی استکبار را متوقف کنند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن عزیزمان از این سرزمین جدا شود.

انتهای خبر/.

ارسال نظرات
آخرین اخبار