مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) از آمادگی کامل زنجان برای میزبانی المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه های استعدادیابی ورزش خواهران بسیج خبر داد
کد خبر: ۸۵۵۸۸۱۸
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج، علی اوسط بیگدلی مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان درباره دومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه های استعدادیابی ورزش خواهران بسیج گفت: از دو ماه پیش با برگزاری جلسات مختلف با هیئت های ورزشی سپاه استان برنامه ریزی برای میزبانی المپیاد خواهران و همچنین برادران که هفته آینده برگزار می شود آغاز کردیم.

بیگدلی افزود: برای میزبانی این مسابقات، ارگان های استان مانند اداره کل ورزش و جوانان، هیئت های ورزشی، شهرداری و میراث فرهنگی همکاری خوبی با تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی داشته اند و با حمایت هایی که شده است امیدواریم بتوانیم یک میزبانی به یادماندنی و خاطره انگیز برای خواهران و برادران بسیجی که از سراسر کشور به زنجان می آینده داشته باشیم.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطر نشان کرد: المپیاد خواهران که در 5 رشته ورزشی دوومیدانی، جودو، کاراته، تیراندازی و تیروکمان از دوم شهریو برگزار می شود، در 5 سالن ورزشی زنجان برگزار می شود. المپیاد برادران که هفته بعد برگزار می شود هم در 9 سالن برگزار می شود.

بیگدلی با اشاره به برنامه های متنوع برای مراسم افتتاحیه المپیاد خواهران که دوشنبه در سالن شماره یک دانشگاه زنجان برگزار می شود، تصریح کرد: با توجه به همزمانی با ایان ولادت پر سرور علی بن موسی الرضا(ع)، در مراسم افتتاحیه برنامه های فرهنگی متنوعی مانند مولودی خوانی و ... در نظر گرفته ایم.

وی از دعوت مهمانان ویژه به مراسم افتتاحیه خبر داد و افزود: سردار یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)، خانم شهریان معاون بانوان وزیر ورزش، مدیر کل اداره ورزش و جوانان و جمعی دیگر از مقام استانی مهمانان مراسم افتتاحیه خواهند بود.

ارسال نظرات