خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
طرح هم‌نفس شاهدان با هدف رسیدگی به امور درمانی و به روزرسانی اطلاعات مربوط به والدین شهدا در استان قزوین اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۸۶۹۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبر گزاری بسیج به نقل از ایثار واحد قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه معاونین بنیاد استان گفت: سلامت جامعه هدف به ویژه والدین شهدا که گنجینه‌های به جا مانده از ایثار و شهادت هزاران شهید و جانباز هستند، برای ما اهمیت بسیاری دارد، لذا همه تلاش ما براین است که با کسب اطلاع از وضعیت روحی و جسمی آنها بتوانیم نسبت به وظایف خود به درستی عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه اکثر والدین شهدا دارای کهولت سن می‌باشند و اطلاع از وضعیت روحی و درمانی آنها ضروری است، افزود: طرح هم‌نفس شاهدان با هدف رسیدگی به امور درمانی و به روز رسانی اطلاعات آنها در استان قزوین اجرا می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: با اجرای این طرح، هر یک از کارکنان بنیاد مسئولیت 10 والده شهید را بر عهده گرفته و با تماس‌های تلفنی و دیدارهای حضوری در جریان وضعیت جسمی و درمانی آنها قرار خواهند گرفت و اطلاعات جمع‌آوری شده را در اختیار معاونت‌های مربوطه قرار می‌دهند.

حقایق‌پور افزود: این طرح به عنوان پایلوت در شهرستان قزوین همزمان با هفته دولت و سالروز شهادت شهید رجایی آغاز می‌شود و پس از رفع مشکلات مربوطه در سطح سایر شهرستان‌ها نیز به اجرا گذاشته خواهد شد.

این مسئول گفت: در حال حاضر 2 هزار و یکصد و 70 تن از والدین شهدا در استان قزوین در قید حیات می‌باشند که در قالب یک هزار و 608 خانواده زندگی می‌کنند.

1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها