حمیدرضا
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمومنین(ع)/
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان ایلام گفت: امروز به افرادی که در طول سال؛ پزشکان فعالی در عرصه ی خدمات رسانی به مردم و بسیج بودند تقدیر شد.
کد خبر: ۸۵۵۸۶۱۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ ساسان زمانی مسئول بسیج جامعه پزشکی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تبریک روز پزشک به تمامی پزشکان کشور اظهار کرد: امروز به افرادی که در طول سال؛ پزشکان فعالی در عرصه ی خدمات رسانی به مردم و بسیج بودند تقدیر شد.

زمانی در ادامه تصریح کرد: با توجه به تجارب جامعه پزشکی که در دوران دفاع مقدس وجود داشت و با حرکت های بزرگی که در عرصه ی جهاد فی سبیل الله در صحنه ی نبرد عزت خود را به نمایش گذاشتند اکنون بسیج جامعه پزشکی نقش موثری در جامعه ایفا می کنند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمومنین(ع) بیان کرد: در سال گذشته بسیج جامعه پزشکی در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم در قالب چندین تیم امداد رسانی به دورترین نقاط استان سفر کردند.

وی ادامه داد: در طول سال جاری بیش از 140 تیم پزشکی به نقاط دور افتاده ی استان جهت خدمات پزشکی به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

ساسان زمانی در آخر گفت: پزشکان بسیجی نقش سلامت جامعه را بر عهده دارند و بدون هیچ چشم داشتی به دور ترین نقاط برای کمک به محرومین جامعه سفر می کنند.


ارسال نظرات