خبرهای داغ:
رحیمی معاون سیاسی امنیتی استاندارقزوین بیان کرد: انتخابات سالم و پر نشاط نمایان‌گر قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۵۵۸۵۶۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین یونس رحیمی مشاور امنیتی سیاسی استاندار قزوین با حضور در جمع خبرنگاران مجمع فعالیت‌های استانداری در بخش تحت نظر خود در طول سال و هفته دولت را تشریح کرد.

رحیمی گفت: پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امین اولین دستور کار تزریق نشاط به جامعه در سایه آرامش بوده است.

وی ادامه داد: مدیران نیز برای عملکرد بهتر به آرامش نیاز دارند و از اولین نیازهای این آرامش برقراری رابطه بدن نقص بین نمایندگان قوا در سطح استان بوده که به خوبی صورت پذیرفته است.

رحیمی با اشاره به وضعیت امنیتی کشور اذعان کرد: در سطح کشور ما امنیت پایداری برقرار است که همه ما باید در حفظ این امنیت تلاش کنیم، در اطراف ما نا امنی و مشکلات دامن گیر متعددی کشورهای همسایه را درگیر کرده است ولی با تشکر از نیروهای نظامی ایران اسلامی اقتدار ما حفظ شده است و هیچ قدرتی به خود اجازه نمی دهد که نسبت به ایران تعرضی انجام دهد.

وی افزود: ملت و مسئولین باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا بتوانند به این قدرت کمک کنند و مهمترین رویه نیز حفظ اتحاد و انسجام است.

رحیمی با ویژه دانستن وضعیت کشور در سال 94 به علت در راه بودن دو انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: ستاد انتخابات فعالیت خود را در شهرستان ها شروع کرده و بدیعی است عملکرد مسئولان امر مورد رصد قرار می گیرد و تمامی دست اندر کاران در نهایت بی طرفی کار خود را به بهترین نحو به انجام خواهند رساند.

وی افزود: در تمامی مراحل مسئولان موظفند در کمال بی طرفی عمل کنند و اگر خلاف این باشد طبق قانون برخورد صورت خواهد گرفت.

 رحیمی تاکید کرد: یک انتخابات خوب انتخابات با نشاط و در کمال حضور مردمی است و مسلما حضور مردم برای ما ارزش ویژه ای دارد چرا که ایران زیر ذره بین سایر کشورها قرار دارد و این مسئله اهمیت امر را دو چندان می کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در پایان یادآور شد: دولت تدبیر و امید مانند سایر دولت‌ها را نظام جمهوری اسلامی در جهت برگزاری انتخابات سالم تلاش می کند و واقف است که دشمنان همواره در جهت ایجاد خلل در این سلامت تلاش خواهند کرد.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها