خبرهای داغ:

جشنواره «لنزهای خاکی و خاطرات آسمانی» در شیراز برگزار می‌شود

مدیر حرکت جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از برگزاری جشنواره «لنزهای خاکی و خاطرات آسمانی» در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۸۵۵۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، محمد کلوانی، مدیر حرکت جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس امروز،  در جمع مسئولان گروه‌های جهادی دانشجویی شهر شیراز گفت: جشنواره «لنزهای خاکی و خاطرات آسمانی» به‌همت گروه جهادی دانشجویی شهید چمران و با همکاری ناحیه بسیج دانشجویی و سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس در شیراز برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: جشنواره عکس و خاطره‌نویسی در چند بخش عکاسی، خاطره‌نویسی و دو بخش فیلم مستند تلویزیونی ۲۰ دقیقه و کلیپ ۳ دقیقه‌ای موبایل با موضوع محرومیت‌زدایی و حرکت‌های جهادی گروه‌های فعال در استان برگزار شد.

کلوانی افزود: هدف از برگزاری جشنواره «لنزهای خاکی و خاطرات آسمانی» جهت‌دهی به گروه‌های جهادی که عامل ایجاد تغییر در ماهیت خود جوش و جهادی این حرکت‌هاست.

مدیر حرکت جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: باید با برگزاری این جشنواره‌ها اولویت‌های مختلف فعالیت جهادگران را معرفی کرد که البته خود این مسئله عامل هم‌افزایی و رقابت سالم در بین گروه‌های جهادی است.

کلوانی با بیان اینکه جشنواره «لنزهای خاکی و خاطرات آسمانی» در بخش‌های عکس٬ فیلم و خاطره است و فرمت‌های ارسالی این آثار باید در قالب مشخص شده باشد، ادامه داد: عکس با فرمت jpg و سایز A3  حجم ۵ مگابایت و فیلم نیز در دو بخش کلیپ سه دقیقه‌ای است که باید از طریق موبایل ضبط شده باشد.

وی با اشاره به اینکه در بخش مستند تلویزیونی فرمت آن باید HD باشد و کمتر از۲۰ دقیقه نباشد، تصریح کرد: خاطرات هم از وقایع تلخ و شیرین قبل از اعزام و هنگام اردوی جهادی در تمامی فعالیت‌ها به صورت یک برگ A4 باشد که باید با فرمت word بر روی CD به همراه برگ تایپ شده ارسال شود.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره ۱۵ آبان ماه است، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان، آثار خود را با مراجعه حضوری به مدیریت حرکت‌های جهادی ناحیه بسیج دانشجویی فارس به آدرس شیراز، میدان امام حسین(ع)، جنب دفتر امام جمعه بسیج دانشجویی تحویل دهند.

کلوانی بیان کرد: آثار(عکس، خاطره و فیلم)، ببینده را زمان طولانی‌تری درگیر پیام خود می‌کند که این می‌تواند در ضمیر ناخودآگاه بیننده جریان داشته باشد و به او کمک کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها