خبرهای داغ:
فراخوانی اعضای گردان الی بیت المقدس حوزه یک شهید ابراهیمی ناحیه امام حسین(ع) و تقدیر از فرمانده حوزه همزمان با ایام دهه کرامت از تازه ترین اخبار حوزه یک محسوب می شود.
کد خبر: ۸۵۵۸۵۴۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، فراخوان اعضای گردان الی بیت المقدس حوزه یک شهید ابراهیمی با حضور 160 نفر از بسیجیان حوزه در قالب دو گروهان روز جمعه سی ام مرداد در دبیرستان امام صادق(ع) برگزار شد.

حسین درخشان نیا فرمانده حوزه طی سخنانی در ابتدای فراخوانی به اهمیت آمادگی در برابر تهدیدات دشمنان اشاره کرد سپس گفت: این فراخوان در مرحله اول ماموریت حفظ انسجامو تست آمادگی جسمانیبسیجیان و در مرحلهدوم و در سه نوبت بعدی برای رزمایش اصلی که در موعد مقرر برگزار می شود، صورت گرفته است.

در این فراخوان همچنین حجت الاسلام احمد پناهیان از اساتید حوزه علمیه قم به ایراد سخنانی حول محور فتنه تحریف گفتمان امام(ره) پرداخت.

ارائه تذکرات مسئولان شعب مربوطه و انجام بررسی های میدانی از میزان آمادگی بسیجیان، از جمله برنامه های فراخوان حوزه یک بود.

بر اساس گزارشی دیگر،جمعی ازاعضای شورای حوزه شهید ابراهیمی همزمان با ایام دهه کرامت در منزل حسین درخشان نیا فرمانده حوزه حضور یافته و ضمن تبریک این ایام، از تلاش خستگی ناپذیر وی در اجرای ماموریت های بسیج تقدیر کردند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها