خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم گفت: تعبیر افسران و سربازان جنگ نرم در کلام مقام معظم رهبری نشان می دهد که جنگ همچنان باقی است.
کد خبر: ۸۵۵۸۵۴۱
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، عباس روحی طی سخنانی در مراسم افتتاحیه دوره یاوران ولایت –ویژه فرهنگیان ودانش آموزان بسیجی-در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز بخصوص شهدای مقاومت ابراز داشت: طرح ولایت که در سال های گذشته با سختی های زیاد و کمی امکانات انجام می شد، زمینه ساز طرح کنونی با عنوان "یاوران ولایت" گردید که در سال های اخیر برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف طرح یاوران ولایت خاطرنشان ساخت: این طرح با هدف تثبیت، حفظ انسجام و کیفیت بخشی به حلقه های صالحین و نتیجتا تربیت نیروهایی در تراز انقلاب اسلامی برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم همچنین ایجاد انس والفت بین سرگروههای صالحین، ارتقاء بنیه معرفتی فرهنگیان بسیجی و انتقال تجربیات حلقه داری به دیگران را از اهداف و فواید حلقه های تربیتی صالحین در همه اقشار بخصوص در فرهنگیان بسیجی نام برد.

روحی ادامه داد: اینکه رهبر معظم انقلاب در کلام گهربارشان خطاب به اساتید دانشگاهی، معلمان، دانشجویان و دانش آموزان تعبیر افسران و سربازان جنگ نرم به کار می برند، نشان می دهد جنگ همچنان باقی است و ما باید همچنان آمادگی خود را حفظ و تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد در این مسیر پرفراز و نشیب و پرخطر، ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دستاوردهای این دو مقطع تاریخی حفظ و دستاوردهای آن دوران به خوبی بازخوانی و شناخته شود.

یادآور می شود دوره آموزشی یاوران ولایت با حضور فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی استان قم، طی روزهای 28 تا 30 مرداد در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر برگزار شد.



ارسال نظرات