خبرهای داغ:
جلسه حلقه صالحین پايگاه شهید شوانه حوزه ثارا... سپاه بوکان با موضوع آسیب شناسی شبکه های اجتماعی و ماهواره ای برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۵۸۵۱۸
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در ادامه سلسله مباحث حلقه هاي شجره طيبه صالحين موضوع اين هفته حلقه صالحين پايگاه شهید شوانه اختصاص به آسيب شناسي شبكه هاي اجتماعي و ماهواره اي داشت.

در این جلسه دکتر آچاک تصریح کرد: امروز شبکه های ماهواری با هدف ضربه زدن به کیان خانواده، فرهنگ ابتذال را ترویج می کنند.

وی افزود: سال هاست که دنیای غرب به ویژه استکبار جهانی خود را کدخدای جهان می داند و در پی ایجاد دهکده جهانی است؛ اما برای عملیاتی کردن این هدف شوم خود، مانع بزرگی به نام اسلام را در مقابل خود می بیند.

این کارشناس سرشناس فرهنگی ادامه داد: دشمن برای عبور از این مانع به دنبال ترویج فساد و بی بند و باری در بین مسلمانان است.

وی با بیان اینکه آن چه که در شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شود این نیست که ارتباط دختر با پسر اشکالی ندارد، بیان کرد: پیام اصلی این شبکه ها این است که ارتباط بین دختر و پسر امری لازم وضروری است و از این رو راه و روش ارتباط با جنس مخالف را آموزش می دهند.

آچاک گفت: در سال 73 تنها سه شبکه فارسی زبان علیه امنیت و فرهنگ کشورمان پخش می شد، اما در طی یک آمار تکان دهندهد شمار این شبکه ها در حال حاضر به بیش از160 شبکه رسیده که 16 شبکه فقط سریال و فیلم به زبان فارسی پخش می کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به نقشه های شوم دشمن، نیاز است تا آگاهی بخشی در زمینه اهداف، شیوه ها وهمچنین متولیان پشت پرده این رسانه ها به خانواده ها به بهترین شکل صورت پذیرد.


ارسال نظرات