خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد آباده خبر داد

پرداخت بیش از 8 میلیارد ریال مستمری به مددجویان آباده‌ای

مدیر کمیته امداد آباده از پرداخت 8 میلیارد و 818 میلیون و 580 هزار ریال مستمری به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان در پنج ماه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۸۵۱۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

امیر باوندپوری امروز در گفت‌وگو با به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، در آباده با اشاره به عملکردهای متعدد کمیته امداد در خدمت به نیازمندان و محرومان جامعه اظهار داشت: پرداخت مستمری یکی از این خدمات است که در این قالب کمیته امداد آباده در پنج ماه نخست سال جاری 8 میلیارد و 818 میلیون و 580 هزار ریال مستمری به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان پرداخت کرده است.

وی بیان داشت: این مبلغ در حمایت از 2 هزار و 800 خانوار نیازمند و در راستای کمک به 4 هزار و 800 مددجوی زیرپوشش پرداخت شده است.

باوندپوری بابیان اینکه کمک‌معیشت پرداختی به خانوارهای زیرپوشش بر اساس سرانه تعیین‌شده است تصریح کرد: کمیته امداد ماهانه 530 هزار ریال برای خانوارهای یک‌نفره، 600 هزار ریال برای خانوارهای دونفره، 710 هزار ریال برای خانوارهای سه‌نفره، 820 هزار ریال برای خانوارهای چهارنفره و یک‌میلیون ریال برای خانوارهای پنج‌نفره به‌حساب سرپرستان خانواده‌های نیازمند واریز می‌کند.

مدیر کمیته امداد آباده بیان داشت: یک میلیارد و 716 میلیون ریال مستمری پرداخت‌شده به مددجویان از محل درآمدهای محلی و مشارکت‌های مردمی این شهرستان تأمین‌ شده است.

وی در ادامه به برگزاری جشن‌های دهه کرامت ویژه مددجویان کمیته امداد آباده اشاره و عنوان کرد: کمیته امداد این شهرستان باهدف ایجاد شورونشاط و ارتقای سطح آگاهی مددجویان با سیره و روش زندگی ائمه اطهار، گرامی‌داشت مقام و منزلت دختران و زنان در خانواده، تعمیق باورهای مذهبی و هویت دینی اقدام به برگزاری جشن دهه کرامت کرده است.

باوندپوری با اشاره به برگزاری این جشن‌ها در سالن اجتماعات کمیته امداد آباده و محلات سطح این شهرستان بیان کرد: در این جشن که با حضور 850 خانوار برگزار شد بانوان نمونه و موفق در عرصه‌های اعتقادی، شغلی، علمی، خودکفایی و... تجلیل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها