خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی گفت: اهدافی جز تسخیر و تخریب و تباهی انسان‌ها و به و انحراف کشاندن آن‌ها و فرهنگها و آداب و رسوم‌ها و تبدیل به جهانی عاری از معنویت ندارد.
کد خبر: ۸۵۵۸۵۰۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم جشن دهه کرامت و جشنواره تحویل داوطلبانه ماهواره در شهر اقبالیه با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: این دهه به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده به این دلیل که حضرت معصومه بانوی کریمه هستند و امام رضا(ع) هم کریم اهل بیت هستند.

وی خاطر نشان کرد: کرامت یکی از اوصاف خداوند متعال است که خداوند در جاهای مختلف قرآن خود را به عنوان کریم معرفی کرده است خداوند، قرآن مجید و پیامبر نیر دارای صفت کرامت هستند.

حجت الاسلام معبودی به نشانه های کرامت اشاره کرد و یادآورشد: کسی دارای کرامت است که اهل تقوا باشد و به دیگران خدمت رسانی بکند، خداوند نعمت های زیادی در اختیار ما قرار داده است که اگر انسان قدر دان آن باشد کریم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین عنوان کرد: نادیده گرفتن خطای دیگران، وفای به عهد، عدم خیانت و دروغ گویی از دیگر نشانه های کرامت می‌باشد.

وی به حدیثی از امام صادق(ع) پرداخت و گفت: حسن خلق، کذم و الغیض و پوشاندن چشم از چیز حرام از مواردی است که در مورد کرامت عدالت می کند.

حجت الاسلام معبودی در ادامه از طرح خوب جشنواره تحویل داوطلبانه ماهواره استقبال کرد و اظهار داشت: تحویل داوطلبانه ماهواره مردم، طرحی برای مقابله با توطئه‌های دشمن است که همه اهداف و برنامه ریزی های بنیان گذاران ماهواره در ایران به منظور بی قید و بند کردن خانواده های ایرانی ها است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین اذعان کرد: ماهواره همانند مار افعی در خانه‌ها است که در واقع ذهنیت کودکان و مردم را مخدوش و می‌کند.

وی در خاتمه تأکید کرد: شبکه های ماهواره ای کاری میکنند که روابط نا مشروع در خانواده ها عادی شود و خیانت را ترویج می دهد و از همه مهم تر اهدافی جز تسخیر و تخریب و تباهی انسان‌ها و به و انحراف کشاندن آن‌ها و فرهنگها و آداب و رسوم‌ها و تبدیل به جهانی عاری از معنویت ندارد.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها