خبرهای داغ:
از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت
شهردار جهرم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 90 هزار مترمربع از معابر این شهر با هزینه‌ای بالغ‌ بر 18 میلیارد ریال آسفالت شده است.
کد خبر: ۸۵۵۸۵۰۱
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

سیاوش قزلی امروز در گفت‌وگو با به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، در جهرم با اشاره به اینکه بودجه در نظر گرفته‌ شده شهرداری این شهر در سال 94، 300 میلیارد ریال است، اظهار کرد: عدم مراجعات مردمی، کاهش و قطع کمک‌های دولتی از جمله دو درصد سهمیه نفت و گاز، سهمیه دارایی، ماده 180 و ارزش‌افزوده دارایی بر روند انجام امور عمرانی تأثیرگذار بوده است، اما در عین‌ حال توفیق آن را داشته‌ایم که از ابتدای سال جاری تاکنون 90 هزار مترمربع آسفالت در این شهر را با هزینه‌ای بالغ‌ بر 18 میلیارد ریال انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه از ابتدای دور چهارم شورای اسلامی این شهر بابت آسفالت هیچ‌گونه هزینه خودیاری را از شهروندان دریافت نکرده‌ایم، اضافه کرد: در سال جاری کمک‌هایی را نیز جذب کرده‌ایم که 13 میلیارد ریال برای اجرای پروژه آسفالت بلوار رهبری از پل ورودی به‌ طرف میدان شهید اسدزاده در نظر گرفته شده است و در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

شهردار جهرم افزود: علاوه بر این دو پروژه، پروژه بزرگ دیگری در مورد آسفالت با هزینه یک‌  میلیارد تومان را آگهی کرده‌ایم و در مرحله انتخاب پیمانکار هستیم که قرار است برای آسفالت قسمتی از خیابان‌های معلم از سه‌راه آزادگان تا چهارراه دفاع مقدس، آزادگان، هجرت، جانبازان، نخلستان و بلوار سپاه هزینه شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد؛ با انجام این پروژه‌ها تا پایان سال شاهد تحولی بزرگ در زمینه بهبود وضعیت آسفالت این شهر باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها