خبرهای داغ:
با اعتبار 95 میلیارد ریالی صورت گرفت

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 7 روستای بخش خفر جهرم

در آستانه هفته دولت کلنگ گازرسانی به 7 روستای بخش خفر جهرم با اعتباری نزدیک به 95 میلیارد ریال به زمین خورد.
کد خبر: ۸۵۵۸۴۹۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴

مدیرعامل شرکت گاز فارس امروز در گفت‌وگو با گزارش خبرگزاری بسیج فارس، در جهرم با بیان اینکه 2 هزار و 500 روستا در این استان مشمول گازرسانی هستند، اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون نزدیک به 800 روستا از 5 هزار روستای فارس از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

هوشنگ محمدی با اشاره به اختصاص اعتباری بالغ‌ بر 30 میلیارد ریال به‌منظور گازرسانی به مجموعه کراده خفر گفت: در این پروژه بالغ‌بر 26 کیلومتر شبکه توزیع و یک ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت 5 هزار مترمکعب در ساعت احداث می‌‌شود.

محمدی با بیان اینکه گازرسانی به دو روستای تادوان و فتح‌آباد در یک پیمان دیده ‌شده است، افزود: در این پروژه در مجموع 600 علمک با اعتبار 64 میلیارد و 600 میلیون ریال نصب می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس هزینه هر علمک در این منطقه را 110 میلیون ریال و نزدیک به دو برابر معمول کشور در مناطق سردسیر اعلام و بیان کرد: ظرفیت ایستگاه تقلیل فشار این منطقه با 25 کیلومتر شبکه توزیع 20 هزار مترمکعب است.

این مقام مسئول با بیان اینکه این خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به مردم ارائه می‌شود، گفت: در صورت نبود موانع در مسیر کار این عملیات در مدت یک سال به پایان رسیده و گاز مصرفی مشترکان این مناطق تا 25 سال آینده با نرخ رشد فعلی جمعیت بدون مشکل تأمین می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها