کارگاه آموزشی تایید محتوا و نظارت و بر امور تبلیغی با حضور 30 نفر از مدیران عقیدتی و نظارت ،فرماندهان و مسئولین فرهنگی حوزه های تابعه شهرستان نقده و با هدف آشنایی با الزامات و بایسته های محتوایی فعالیت های فرهنگی سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۸۴۹۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده با بیان اینکه فعالیت در عرصه های فرهنگی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی د رراستای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و حراست از دستاورد های انقلاب اسلامی است گفت:پیوند اعتقادات درونی آحاد مردم با فضای انقلابی و اسلامی و نیز تجلیل از فرزانگان، بزرگان، ایثارگران، شهدا و بیان شفاف مناسبت ها و تاریخ برای پیوند گذشته با حال و آینده از جمله این فعالیت های فرهنگی می باشد.

حجت الاسلام حسن اصغری افزود: ورود گسترده بسیج به عرصه فعالیت ها و تولیدات فرهنگی و هنری ضرورت پیشگیری از آسیب های احتمالی و حصول اطمینان از انطباق محصولات و فعالیت های فرهنگی بسیج با اهداف،سیاست ها و ضوابط فرهنگی ابلاغی نماینده محترم ولی فقیه در سپاه و نیز ارتقاء سطح کیفی و محتوایی آنها را بیش از پیش آشکار می نماید.

در ادامه مسئول تایید محتوا و نظارت بر امور تبلیغی نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آ.غربی ضمن تبیین و تشریح اهداف کارگاه، نسبت به توجیه تخصصی دستور العمل ها،روش جاری و ابلاغیات اقدام نمودند.

در نهایت از مطالب ارائه شده آزمون کتبی برگزار و به 3 نفر از متربیان هدایای اهدا شد.

ارسال نظرات