خبرگزاری بسیج: نشست اصحاب رسانه و اعضای بسیج رسانه شهرستان پیشوا با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۸۳۶۵
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:نشست اصحاب رسانه و اعضای بسیج رسانه شهرستان پیشوا با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

حسن عاطف ضمیر فرمانده سپاه ناحیه پیشوا در این جمع با گرامیداشت یاد و خاطره آزادگان و تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام)، گفت: مساجد سنگرهای واقعی اسلام هستند و خادمین واقعی مساجد با تلاش همه جانبه خود این سنگرها را حفظ و صیانت می نمایند.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته دولت از تلاش روسای ادارات و دستگاه های اجرایی به واسطه خدمات ایشان تشکر نمود و افزود: وظیفه بسیج رسانه ایستادن مقابل نفوذ بیگانگان است و رسالت استعانت و پیروی از ولایت مطلقه فقیه، آرمان های امام راحل(ره) و الگوهای بی بدیل که همان شهدا هستند را عهده دار است.

عاطف ضمیر در ادامه شرط پیروزی بر کفر را عدم عقب نشینی از مواضع انقلاب دانست و تصریح کرد: تفکر انقلاب بر مبنای عقاید اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله و سلم) پایه ریزی شده و توجه به ایمان و تقوا در عرصه فرهنگ جزو ملزومات این عرصه و حرفه خبر است.

فرمانده سپاه پیشوا هدف غایی خبرنگاران با توجه به شرایط موجود را اعتلای نظام اسلامی معرفی کرد و افزود: امیدوارم در پرتو توجهات خاص حضرت ولی عصر(عج) در راه حفظ و نگهداری نظام جمهوری اسلامی موید باشید.

حسن عاطف ضمیر که معتقد است به اعتبار حضرت جعفربن موسی الکاظم(علیه السلام) و شهدای پیشوا در این شهرستان هیچ بن بستی وجود ندارد و خانواده های شهدا را استوانه های این شهرستان نامید و اظهار داشت: هدف متولیان شهرستان پیشوا جز خدمت به خلق چیز دیگری نیست و ما معتقدیم هر کاری که به لحاظ فرهنگی انجام می دهیم فقط انجام وظیفه بوده است.

وی افزود: شجره طیبه صالحین، عنصر خودسازی در بین بسیجیان در مواجهه با جنگ نرم دشمن است و هدف آن کادرسازی جهت اعتلای انقلاب اسلامی است و یکی از ملزومات صالحین و ارتقای آن پرداختن به زیرساخت های فرهنگی در سطح شهرستان است.

عاطف ضمیر در ادامه بیان داشت: یکی از مطالبات جدی که در پیشوا دنبال می شود در سطح استان، پیگیری ساخت سوله های صالحین بوده که این سوله های چندمنظوره هستند و غیراز بسیجیان آحاد مردم می توانند بهره های فرهنگی و ورزشی را از آنها ببرند.

این مسئول افزود: زمانی که سپاه پیشوا شکل گرفت تنها یک سوله در روستای شوران در قالب طرح صالحین با پیشرفت فیزیکی ۳۰درصد تحویل گرفتیم اما هم اینک غیر از آن، ۴سوله دیگر با پیشرفت فیزیکی بیش از ۳۰درصد در سطح شهرستان و در روستای جلیل آباد و علی آباد و همچنین شهرک نقش جهان و خیابان بهار شهر پیشوا در حال تکمیل داریم که در هفته دفاع مقدس امسال پیشرفت فیزیکی هر یک از این سوله ها به بیش از ۷۰درصد خواهد رسید و ان شاءالله در آینده ای نزدیک در سه روستای بخش مرکزی پیشوا نیز سه سوله صالحین اجرا خواهیم نمود.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان پیشوا با اشاره به نقش بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب گفت: بسیج برگرفته از ذات انقلاب اسلامی است و به عنوان یک نیروی کاملا مردمی خود را سرباز نظام، انقلاب و ولایت می داند و در این راستا با تغییر ماموریت های خود هیچ گاه ذات آن تغییر نخواهد کرد.

وی در خاتمه با تشکر از مسئول بسیج رسانه شهرستان پیشوا گفت: تعامل بسیج رسانه با اصحاب خبر، تعامل خوبی است و امیدوارم با هم افزایی بتوانیم تهدیداتی که پیش روی نظام اسلامی قرار دارد مرتفع کنیم و از دوستان رسانه نیز می خواهیم بیش از گذشته بسیج رسانه پیشوا را یاری رسانند.

بنابر این گزارش، در این نشست از تلاش های خبرنگارانی که طی یک سال گذشته نسبت به پوشش رسانه ای برنامه های بسیج پیشوا اقدام کرده بودند، تقدیر به عمل آمد.

 
ارسال نظرات