خبرهای داغ:

اختتامیه طرح بشیر در قم برگزار شد

اختتامیه طرح بشیر در قم برگزار شد و طی آن از برگزیدگان و اساتید تقدیر به عمل آمد؛ در این دوره 35 جلسه معرفتی، 35 جلسه مهارتی و هنری و 35 جلسه ورزشی برای هر دانش‌آموز برگزار شده است.
کد خبر: ۸۵۵۸۳۵۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اختتامیه طرح بشیر در دوره تابستان عصر دیروز در مسجد خاتم الانبیاء پردیسان قم با حضور اساتید و والدین دانش‌آموزان برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی جنتی با ارائه گزارشی از این دوره اظهار داشت: در برنامه های این دوره 35 جلسه معرفتی، 35 جلسه مهارتی و هنری و 35 جلسه ورزشی برای هر دانش‌آموز برگزار شده و همچنین در برنامه‌های جزء خوانی قرآن، پینت بال، زیارت دسته جمعی، استخر و برنامه‌های دیگر شرکت کرده‌اند.

وی هدف از اجرای طرح بشیر را بالابردن سطح معرفت دانش‌آموزان عنوان کرد و افزود: در این طرح نوجوانان با قرآن و اهل بیت(ع) بیشتر آشنا می‌شوند و با محوریت مسجد نوجوانان به حضور در مسجد و نماز جماعت تشویق می‌شوند.

گفتنی است در این مراسم از اساتید برجسته تقدیر به عمل آمد و در انتها به برگزیدگان دوره جوایزی اهدا شد؛این دوره در طول سال تحصیلینیزبرای دانش‌آموزان برنامه‌های معرفتی و کمک درسی برگزار می‌کند که در شهریور ثبت نام آن آغاز خواهد شد.


ارسال نظرات