باور به خدمتگزاری مردم موجب تغییر در جامعه اسلامی می شود

اگر کارمند یا هرکسی که حقوق بگیر دولت است باور داشته باشد، در نظام مقدس اسلامی بدهکار به مردم بوده و به خود بباوراند خادم مردم است، نه صاحب و آقای بر مردم، وضع تغییر خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۵۸۳۰۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴



خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت روز قشر بسیج کارمندان، سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا در گفتگویی با سید حسینعلی تقوی خبرنگار بسیج سپاه کربلای مازندران در خصوص نقش کارمند از فاصله کارمندان با شرایط ایده ال اسلامی در جامعه خبرداد.

فرمانده سپاه کربلا افزود: واقعیتی است که تا رسیدن به شرایط آرمانی در اداره حکومت اسلامی، از حیث مقررات، خلقیات و تصمیمات فاصله داریم.

سردار بابایی ادامه داد: لازمه کار است بسیج کارمندان برای تدوین منش کارمند با طراز انقلاب اسلامی، شیوه مدیریت صحیح (شیوه مدیریت علوی) را برای رسیدن به قله های مد نظر در سیستم های اداره ای حکومت اسلامی بصورت شفاف بیان کند که این امر مستلزم کار پژوهشی وتحقیقاتی مبتنی بر معارف دینی و فرهنگ اهل بیت(ع) است.

وی بیان کرد: کارمندان با بهره مندی از شیوه های مدیریتی علوی و در نظر گرفتن این رسالت با شناخت دیدگاه ها در نظام مقدس می توانند هم در کارآمدی نظام موثر بوده وهم امیدواری بیشتری را نسبت به نظام در اذهان مردم فراهم کنند.

سردار بابایی گفت: قطعا کارمند متعهد اسلامی با اقدام بجا و نگاه مهربانانه به مردم می تواند به عنوان خادم مردم کارها را پیش ببرد یا در مقابل، خدای نکرده با سستی، نگاه تنگ نظرانه و طلب کارانه نسبت به مردم باعث شود کارها پیش نرود.

فرمانده سپاه کربلا خاطر نشان کرد: اگر کارمند یا هرکسی که حقوق بگیر دولت است باور داشته باشد، در نظام مقدس اسلامی بدهکار به مردم بوده و به خود بباوراند خادم مردم است، نه صاحب و آقای بر مردم، وضع تغییر خواهد کرد.

سردار بابایی یادآور شد: کارمندان اگر این مسئله رعایت کنند می توانند ایفای نقش نموده و بخوبی در ساخت جامعه آرمانی مد نظر اسلام کمک کرده باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار