حضور باشکوه مردم در تشییع شهدای غواص یکی از سیاست‌های بازدارنده نظام جمهوری اسلامی ایران است که به تمامی استکبار جهانی فهماند ملت ایران هیچ‌گاه از ارزش‌ها و آرمان‌‎های انقلاب اسلامی و امام راحل کوتاه نمی‌آیند.
کد خبر: ۸۵۵۸۲۹۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی اظهار کرد: دختران و مادران نعمت ارزنده جامعه هستند.

وی با بیان اینکه نخستین زیربنای تربیت فرزندان در خانواده شکل می‌گیرد، افزود: پدر و مادر بر تربیت صحیح فرزندان توجه ویژه‌ای داشته باشند تا برای جامعه مفید واقع شوند.

خطیب نماز جمعه شهرستان ساری با بیان اینکه از وضع بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه گلایه‌مند هستیم، بیان داشت: همیشه از وضعیت موجود بی‌حجابی در مازندران و کشور انتقاد کردیم و بازهم شکایت‌های خود را اعلام می‌کنیم.

این مسئول با تقدیر از حضور باشکوه مردم مازندران در تشییع شهدای غواص، ادامه داد: استقبال از شهدای غواص در تاریخ ایران اسلامی ثبت شد و ملت ایران اسلامی هیچ‌گاه استقبال باشکوه مردم مازندران از شهدای دست‌بسته را فراموش نمی‌کنند.

طبرسی اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در تشییع شهدای غواص یکی از سیاست‌های بازدارنده نظام جمهوری اسلامی ایران است که به تمامی استکبار جهانی فهماند ملت ایران هیچ‌گاه از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل کوتاه نمی‌آیند.

وی با اشاره به اینکه آزادگان به درخواست‌های نامشروع صدام نه گفتند و شکنجه‌های دشمنان بعثی را تحمل کردند، تصریح کرد: آزادگان حتی در دوران اسارت از خط امام و رهبری جدا نشدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری، گفت: ایران اسلامی هیچ‌گاه اجازه نفوذ آمریکا به داخل کشور را نمی‌دهد.

طبرسی تنها هدف آمریکا و استکبار جهانی از توافق هسته‌ای را دستیابی و نفوذ در ایران دانست و اضافه کرد: برجام و پساتوافق بازی با کلمات است که از این راه می‌خواهند به نظام جمهوری اسلامی ایران صدمه وارد کنند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا دشمن ایران است و نباید گول سیاست‌های خصمانه آن‌ها را بخوریم، ادامه داد: آمریکا و استکبار جهانی پس از توافق احتمالی خود را آماده ورود به ایران کردند و آن‌ها باید بدانند هیچ‌گاه ملت ایران اجازه نفوذ به داخل کشور را نمی‌دهند.

امام جمعه شهرستان ساری با اشاره به اینکه اگر در چندین سال قبل به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تهاجم فرهنگی گوش می‌دادیم، وضعیت جامعه امروز به این شکل نبود، ادامه داد: ما پیرو مکتب امام و رهبری هستیم و هرکجا که رهبری بفرمایند ما اطاعت می‌کنیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه ما با استکبار جهانی هیچ‌گاه سازش نداریم، افزود: روابط با کشورها جای خود دارد اما ما هیچ‌گاه روابط ظالمانه را نمی‌پذیریم.

طبرسی با بیان اینکه هنوز مد لباس در اروپا بیرون نیامده در ایران تبلیغ آن شروع می‌شود، بیان داشت: تقویت اقتصاد مقاومتی تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی جامعه است.

وی با بیان اینکه کجای اسلام آمده عربستان باید مردم یمن را قتل و عام کند، ادامه داد: عربستان خادم‌الحرمین تبدیل به عربستان خائن‌الحرمین شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران اظهار کرد: با وضعیت موجود و کشتار مسلمانان بی‌گناه در یمن، رژیم آل‌سعود از آمریکا و اسرائیل در جنایات ضدبشری پیشی گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه خبرنگاران نارسایی‌ها، کمبودها و عدم پیشرفت استان مازندران را در سفر رئیس‌جمهوری به استان بیان کنند، افزود: استان مازندران با وجود استعدادهای فراوان نباید بیکار و مددجو داشته باشد.

طبرسی با بیان اینکه وضعیت استان مازندران مطلوب نیست، گفت: امیدواریم در سفر معاون اول رئیس‌جمهور به مازندران بخشی از مشکلات استان برطرف شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها