نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: آنانی که از زمان حضرت امام، اعتقاد خود به ارتباط با امریکا را مخفی می‌کردند و در این دوره سعی دارند به بهانه توافق هسته‌ای به آرزوی خود برسند، راه‌های نفوذ شیطان بزرگ در کشورمان و دنیای اسلام را هموار می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۵۸۲۷۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان و امام جمعه قائم‌شهر با تبریک روز خبرنگار اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه را حرکتی بصیرتی و الهی دانست و اظهار داشت: تمام کسانی که در این راه فعالیت دارند، قطعا مشمول رحمت خداوند قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه در عصر پیروزی انقلاب گروه‌های مختلفی شرکت داشتند و به ظاهر همه آنها دکترین امام (ره) را، که همان حاکمیت الهی بود، قبول و به آن آگاه بودند، افزود: بسیاری که از همان ابتدا بی‌پرده اظهار نظر می‌کردند که با عنوان حاکمیت یعنی جمهوری اسلامی ایران مخالفند و نام‌های متعددی را پیشنهاد دادند، ولی در مقابل آنها امام فرمودند جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه بیشر و نه یک کلمه کمتر. که خوشبختانه اکثریت قاطع ملت به نام پیشنهادی امام رای دادند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در همین ارتباط بیان کرد: در همان زمان هم کسانی بودند که می گفتند انقلاب کردیم و به پیروزی رسیدیم حال زمان آن است با آمریکا نرم‌تر رفتار کنیم، ولی از نظر امام این منطق محکوم بود، بعضی‌ها در آن زمان در کسوت‌هایی با این نظر و مشی امام مخالف بودند که زود بر همه نمایان شدند، اما عده‌ای هم در کسوت روحانی با همان تفکر ماندند تا فرصتی برای بروز این تفکر بدست آورند. به زعم آنها، برای بقای انقلاب چاره‌ای جز سازش با آمریکا نیست.


وی در استدلال رد نظریه ارتباط با امریکا خاطرنشان کرد: به دو دلیل این تفکر و اندیشه قابل قبول نیست، اول آنکه مغایرت جدی با متن صریح قرآن و روایات دینی و سخنان حکیمانه امام راحل دارد که تسلط و رابطه کفر را بر مومنین رد کرده است و دوم، تجربه تاریخی ماست که نمونه اخیر را می‌توان در کشور مصر مشاهده کرد. انقلابی مردمی، طاغوتی همچون مبارک را سرنگون کرد، اما سرانجام آن حرکت چه شد؟. مرسی که منتخب مردم بود، راه را در سازش با آمریکا دید و همان استکبار، انقلاب و رئیس جمهور منتخب را به نابودی کشاند چنانچه پاداش آن اعتماد، انتظار کشیدن برای اعدام از سوی مرسی است.

معلمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها تلویحا و تصریحا این نکته را یاد آور شدند و در سخنان ابتدا سال جدید فرمودند: تفکری در حال شکل‌گیری است که به دنبال سازش با آمریکا است، اضافه کرد: آن تفکر با ایجاد هجمه و فشار با آنکه خود آمریکایی‌ها در دولت قبل ایران به کشورمان پیشنهاد مذاکره داده بودند، دولت جدید با اشاعه این موضوع که تمام مشکلات در گرو مذاکرات است، وارد این عرصه شد. مذاکرات انجام شد و بلافاصله معاون صدراعظم آلمان گفت: اگر می خواهید روابط اقتصادی فیمابین دو کشور عادی شود، باید روابط خود را با اسرائیل بهبود بخشید، پیداست که آنها نمی‌خواهند دست از اصول خود بردارند. حال آیا ملت ایران باید مکتب خود را رها کند؟. پس شعار هيهات مناالذله ما چه می‌شود؟


امام جمعه قائم‌شهر به تشییع تاریخی شهدای غواص در مازندران و قائم‌شهر اشاره کرد و گفت: حضور بی نظیر مردم ولایت‌مدار دیار علویان در استقبال و تشییع و تدفین شهدای غواص پیام بزرگی برای استکبار داشت. سال‌هاست که راهپیمایی‌های حماسی بر پا می‌شود، اما این حضور مثال‌زدنی واقعاً بی نظیر بود. تابلویی گویا در برابر استکبار قرار گرفت که روی آن نوشته شده: ملت ایران دست از آرمان‌های انقلاب و امام (ره) دست بر نداشته و نخواهند داشت.

معلمی با اظهار سپاس از لطف بیکران خداوند در اعطای نعمت رهبری رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: خوشبختانه در شرایط حساس رهنمودها و روشنگری‌های معظم‌له، بسیاری از واقعیت‌های موجود را برای مردم روشن کرد و می‌کند.

وی انتخابات خبرگان امسال را بسیار پراهمیت ذکر کرد و گفت: مجلس خبرگان بسیار ارگان مهمی است، زیرا اولین دستاورد نهضت امام و انقلاب، حاکمیت الهی است که تنها در سایه ولایت فقیه تحقق پیدا می‌کند و خواستگاه آن نیز، مجلس خبرگان است. پس شانیت بسیار خطیر و بالایی دارد و جامعه باید بویژه در انتخابات خبرگان اسفندماه امسال با بصیرت و آگاهی بالا و با در نظر گرفتن آرمان‌ها و اصول امام و انقلاب رای دهند و جز خدا ملاحظه هیچ چیزی را نکنند. اگر با این معیار افراد انتخاب شوند، قطعا انقلاب را بیمه کرده‌ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها