خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه:

31 مرداد یادآور مجاهدت های غیورمردان صنعت دفاعی کشور است

امام جمعه زیرکوه با اشاره به 31 مردادماه روز صنعت دفاعی کشور گفت: این روز بزرگ یادآور بیش از 3 دهه تلاش و مجاهدت جهادگرانی است که با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری توانسته اند با ابتکار و خلاقیت، محصولات نوین دفاعی را برای ایران به ارمغان بیاورند.
کد خبر: ۸۵۵۸۲۳۱
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامرضا مرتضائی نیا در خطبه های نماز جمعه حاجی آباد با تبریک دهه کرامت، اظهارداشت: نمونه ای ازصفات بندگان برگزیده خداوند این است که درمقابل کار خیر خوشحال می شوند،‌ هنگام انجام معصیت بلافاصله استغفار می کنند و در مقابل نعمات خداوند شکرگزار هستند.

امام جمعه زیرکوه با گرامیداشت روز پزشک و تبریک این روز به جامعه پزشکی، خاطرنشان کرد: پزشکان باید تقوی الهی را سرلوحه کار خود قرار دهند، خیرخواه مردم باشند و در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.
مرتضائی نیا با اشاره به 31 مردادماه روز صنعت دفاعی کشور بیان داشت: این روز بزرگ یادآور بیش از 3 دهه تلاش و مجاهدت جهادگرانی است که با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری توانسته اند با ابتکار و خلاقیت، محصولات نوین دفاعی را برای ایران به ارمغان بیاورند.
وی با بیان اینکه امروز در عرصه دفاعی کشور ایران سرآمد است، تصریح کرد: به دشمنان این نظام و استکبارجهانی که دم از گزینه نظامی علیه این ملت می زنند هشدار می دهیم که نه آمریکا آمریکای زمان شاه است و نه ایران، ‌ایران آن زمان، بلکه آمریکای امروز یک طبل تو خالی است و کشور جمهوری اسلامی ایران در صنعت دفاعی جزء کشورهای برتر دنیاست
امام جمعه زیرکوه با تبریک آغاز هفته دولت به دولتمردان گفت: هفته دولت با نام دو شهید بزرگواررجایی و باهنر زینت یافته است و اقدام همه دولت ها در سرلوحه قرار دادن نام و یاد این دوشهید بزرگوار حرکتی پرمعناست.
مرتضائی نیا با اشاره به شاخصه های تعیین شده از طرف مقام معظم رهبری برای دولت ها ، بیان داشت: سلامت اعتقادی و اخلاقی،سرلوحه قرار دادن خدمت به خلق، عدالت و قانونگرایی و اقتصاد مقاومتی از شاخصه های یک دولت اسلامی است.
امروز دشمن به دنبال اختلاف افکنی است
امام جمعه زیرکوه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مجمع جهانی اهل بیت ، خاطرنشان کرد: در میان سخنان مقام معظم رهبری دو نکته حائز اهمیت است که این دو نکته هم برای مردم و هم برای مسولین به منزله هشدار و زنگ بیدارباش است.
وی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال اختلاف افکنی و نفوذ است، تاکیدکرد: این اختلاف اکنی سیاست جهانی دشمن است و بر ما واجب است که دشمن و اهداف دشمن را بشناسیم و بدانیم دشمنان در نظام ما به دنبال چه اهدافی هستند.
مرتضائی نیا تصریح کرد: آنهایی که می گویند آمریکا آب و نان می دهد به کشورهای همسایه نگاه کنند و ببینند که آمریکا برای کدام کشور آب و نان به ارمغان آورده است.
خطیب جمعه زیرکوه با بیان اینکه هر جنایتی در سراسر دنیا انجام می شود دست آمریکا در آن نمایان است، اظهارداشت آمریکا از طریق امضای توافق به دنبال راه نفوذ در ایران است اما به فرموده مقام معظم رهبری ما قاطعانه این راه را بسته ایم.
وی با اشاره به روز جهانی مساجد گفت: مسجد تجلی گاه وحدت و محل پیوند دین و سیاست است و این مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی نقش محوری و ارزشمندی داشته اند و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در همین مساجد تربیت شدند و از دل مساجد به مبارزه علیه دشمن برخاستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار