خبرهای داغ:
مسئول هیئت امام هادی(ع) سربیشه گفت: دلیل اصلی که حضرت معصومه(س) به شهر طوس رفتند؛ اصل ولایت پذیری بود و ما باید از این حضرت الگو بگیریم و پشت سر امام زمان خودمان حرکت کنیم.
کد خبر: ۸۵۵۸۲۰۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، خانم موسوی مسئول هیئت امام هادی(ع) و از مداحان استانی در جشن میلاد حضرت معصومه(س) در سربیشه گفت: به فرموده امام صادق(ع) "برای پروردگار حرمی است و آن مکه، برای رسول خدا حرمی است و آن مدینه و برای علی ابن ابی طالب (ع) هم حرمی است و آن کوفه است و اهل بیت هم برایشان حرمی است و آن در قم است".

وی عنوان کرد: امام صادق(ع) همچنین فرمودند " کسی که فاطمه معصومه(س) را در قم زیارت کند، همانند آن است که تمام اهل بیت را زیارت کرده است".

وی ادامه داد: دلیل اصلی که حضرت معصومه(س) به شهر طوس رفتند؛ اصل ولایت پذیری بود و ما باید از این حضرت الگو بگیریم و پشت سر ولی زمان خودمان حرکت کنیم.

گفتنی است، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز ملی دختران، جشنی باشکوه از طرف حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه الزهرا(س) و پایگاه های تابعه شهری در محل مسجد علی ابن ابی طالب سربیشه برگزار شد.

شایان ذکر است، در این جشن گلهایی به رسم یاد بود به تمامی دختران شرکت کننده اهداء شد و از جمله برنامه های دیگر آن می توان به اجرای مولودی و همراهی خواهران و همچنین مسابقه و اهداء جوایز اشاره کرد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها