خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: آمریکا قصد دارد با مذاکرات به ایران راه پیدا کند اما ملت ایران نمی گذارند که دشمن بر مقدرات اقتصادی آنان راه پیدا کند.
کد خبر: ۸۵۵۸۲۰۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، امام جمعه شهرستان فردوس در مراسم وداع با شهیدان گمنام اظهار کرد: مردم فردوس در هوای گرم برای تشییع جنازه دو شهید گمنام مهمان، سنگ تمام گذاشتند.

حجت الاسلام بابایی با اشاره به ولادت حضرت معصومه(س) گفت: آموزگار مکتب ما امام خمینی(ره) از قم قیام کرده اند و این قیام خیلی ها را بهشتی کرد و هر کس قلبش برای شهدا می تپد؛ قطعا جایش بهشت است.

وی عنوان کرد: ای کاش قطرات خون یکی از شهدا در رگ آن هایی بود که مدعای رابطه با آمریکا هستند.

بابایی یاد آور شد: افرادی جنایت های آمریکا را فراموش کرده اند و مقدمات سازش و ارتباط با آمریکا را فراهم می کنند.

امام جمعه فردوس خطاب به دشمنان نظام گفت: با وجود مردم وفادار و همیشه در صحنه و با وجود همین تکه پاره ها واستخوان های شهدا، هیچ گاه دشمن نخواهد توانست به مقاومت در راه شهدا لطمه بزند.

حجت الاسلام بابایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: آمریکا قصد دارد با مذاکرات به ایران راه پیدا کند اما ایران نخواهد گذاشت که دشمن بر مقدرات اقتصادی راه پیدا کند و این خود نیز از برکات خون شهداست.

وی همچنین تاکید کرد: ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همچنین از کمک به مناطق محروم دست برنخواهد داشت و از هرکس که درصدد از بین بردن اسرائیل باشد؛ حمایت خواهد کرد.

امامت جمعه شهرستان یادآور شد: ایران با پشتیبانی ملت و با همه توان خود راه هیچ گونه نفوذی چه اقتصادی و چه فرهنگی و نظامی، حتی در صورت توافق به دشمن نخواهد داد.

فردوسیان بر دستان مردم فردوس تشییع شدند

مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان فردوس از دو شهید گمنام که برای چند ساعتی مهمان مردم فردوس بودند، استقبال بی نظیر کردند.

دلها همه آماده بود حتی قبل از ورودشان، به هر کس می نگریستی سر بر گوشه ای تکیه داده بود و زمزمه می کرد نوای دلش را با آنی که می دانست برای چه امروز آمده است. انگار دلشان خیلی درد داشت.

تا بوی عطر و عنبر به مشام رسید همگی برخاستند و می دویدند تا بار دیگر به استقبال دو کبوتر خونین بال دیگر بروند.

شهدا آمده بودند تا بار دیگر ثابت کنند عشق و دلداگی را، وثابت کنند دنیا تنها بهانه ای ونباید جدی گرفتش، آمده بودند تا بار دیگر بگوییم شهیدان زنده اند الله اکبر.

زن ومرد کوچک و بزرگ کارگر وکارمند همگی با عشق دو پیکر شهید مهمانشان را بر روی دوش نهاده ومی بردند وبه پهنای صورت اشک می ریختند و زمزمه می کردند این گل پرپر از کجا آمده از سفر کربلا آمده.

مردم بعد ازآن که با زیارت عاشورا دلشان را صفا دادند و هرکدام با تکیه برتابوت مطهر شهیدان درد و دل هایشان را کردند بار دیگر با سلامی به مولا واربابشان امام حسین (ع) با شهیدان گمنام وداع کردند وعهد بستند تا مانند آنان پایبن به نظام وولایتشان باشند.

این دو شهید جوان با سن های 24و18ساله که از رزمندگان لشکر 21امام رضا(ع) بودند در عملیات های خیبر ومجنون به شهادت رسیدند و قرار است تا در شهر ارسک خاکسپاری شوند.

براستی این دو شهید برای جوانان پیامی آوردند و از آنان خواستند تا پایبند به مقدسات و آرمان هایشان باشند و امامشان را تنها نگذارند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها