امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه راهی برای ورود و تاثیرگذاری آمریکا در سیاست ایران وجود ندارد، گفت: شعار "مرگ بر آمریکا" بخشی جدانشدنی از انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۵۵۸۱۸۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بهاباد، با سفارش به تقوای الهی و ترک محرمات و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درجمع مجمع جهانی اهل بیت با بیان اینکه  دشمن می‌خواهد در کشور ما نفوذ پیدا کند که حداقل تا ده‌ها سال ادامه داشته باشد.

وی با بیان این مطلب که آمریکا امروز آبروی گذشته خود را در این منطقه ندارد و می‌خواهد با این اقدام‌ها، آبروی خود را بازسازی کند، گفت: ملت شریف ایران در سایه ولایت نمی‌گذارد که دشمن حتی نزدیک مرزهای ایران اسلامی شود چه برسد که خواسته باشد بر تار و پود نظام جمهوری اسلامی ایران نفوذ داشته باشد.

امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه شعار مرگ بر آمریکا بخشی جدانشدنی از انقلاب است، به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجمع جهانی اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: ایشان به خطر اختلاف توجه کردند، اختلاف سومین عذابی است که خداوند در قرآن به آن اشاره کرده، چرا که همین موضوع سبب می‌شود مشت‌هایی که باید بر سر دشمن کوبیده شود بر سر یکدیگر فرود آید.

وی به اختلافات دشمن اشاره کرد و افزود: دشمن همیشه می‌خواهد نقشه اختلاف را طراحی کند، اختلاف بین ملت‌ها دولت‌ها و مذاهب و شیعه و سنی از مهمترین اهداف استکبار و در صدر آن آمریکای جهان‌خوار است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بهاباد تصریح کرد: آمریکا امروز گروههایی را تشکیل می‌دهد تا در کشورها اختلاف به وجود بیاورند، این گروه‌ها همان داعشی‌ها و تکفیری‌ها هستند که به جان مسلمانان افتاده‌اند.

دهقانی با اشاره به 30 مرداد روز جهانی مسجد که به مناسبت آتش زدن مسجد‌الاقصی توسط صهیونیست‌های اشغالگر و با پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران و تصویب سازمان کنفرانس اسلامی نام‌گذاری شده، گفت: حضور در مساجد برای امور مختلف در دین مبین اسلام مورد تاکید ویژه قرار گرفته و برای هر قدم شخصی که به سمت مسجد حرکت می‌کند، ثواب بسیاری در نظر گرفته شده است.

امام جمعه بهاباد به هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر اشاره کرد و افزود: کسانی که مدال خدمت‌گزاری به مردم را دارند باید تلاش کنند که بتوانند خدمات بیشتر و بهتری به مردم ارائه دهند.

وی اول شهریور سالروز بزرگداشت ابو علی سینا و روز پزشک را گرامی داشت و گفت: روز بزرگداشت ابو علی سینا را در ایران اسلامی به عنوان روز پزشک نام گذاری کرده اند آن شخصیتی که با مهارت علوم آن روزکه وجود داشت توانست خدمات زیادی را به جامعه بشری ارائه کند.

وی از خدمات وزارت بهداشت هم تقدیر کرد و افزود : امروز خدمات وزارت بهداشت مورد توجه اکثریت مردم قرار گرفته است و امیدواریم دولت در رفع مشکلات بیمارستانها و پزشکان و گرفتاری های بیمارستانی گامی اساسی بردارد.

وی‌ تصریح کرد : بی شک بهترین نعمت برای انسان سلامتی است و در این راه، پزشکان زحمات بسیاری را برای بیماران متحمل می‌شوند و با توجه به سیاست جدید وزارت بهداشت و درمان در طرح تحول نظام سلامت، امیدواریم در این حوزه شاهد برطرف شدن مشکلات باشیم.

روز بزرگداشت محمد ابن زکریای رازی و روز داروسازی، سالروز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی شاه چراغ و روز گرامی داشت علامه مجلسی آن عالم بزرگوار شیعی از دیگر موضوعاتی بود که مورد بحث حجت الاسلام دهقانی امام جمعه بهاباد قرار گرفت ...

 

ارسال نظرات