در هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

برگزاری ۳ یادواره شهدا در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزاری یادواره شهدای طلاب، شهدای جمعیت هلال احمر و شهدای رسانه جهت نشر ارزش‌های دفاع مقدس را از اهم برنامه‌های هفته دفاع مقدس ذکر کرد.
کد خبر: ۸۵۵۸۱۳۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
امرالله درفشی‌فر، مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمددر نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد تقویت روحیه اعتماد به نفس و خودباوری، رشد باورهای دینی، رشد فضائل اخلاقی و معنوی و باور به حفظ دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را از جمله برکات و دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد و عنوان کرد: در دفاع مقدس امسال به حضور پررنگ زنان، روحانیون و اصناف پرداخته می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد شب شعر، سرکشی از خانواده شهدا، میثاق با شهدا، برگزاری پیاده‌روی خانواده در تمام شهرهای استان، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه از سوی فرمانده ارشد نظامی در مرکز استان و فرماندهان نواحی شهرستان‌ها، اجرای رزمایش پدخندق به مدت هفت شب در پارک ساحلی یاسوج، برگزاری مراسم رژه و برگزاری میزگرد در صدا و سیمای استان را از مهمترین برنامه‌های استان در هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

درفشی‌فر برگزاری یادواره شهدای طلاب، شهدای جمعیت هلال احمر و شهدای رسانه جهت نشر ارزش‌های دفاع مقدس را از اهم برنامه‌های این هفته ذکر کرد و افزود: بازگشایی مدارس همزمان با هفته دفاع مقدس است که باید برنامه‌های متنوعی توسط آموزش و پرورش استان برای گروه‌های سنی مختلف در مدارس در نظر گرفته شود و فرهنگ دفاع مقدس و جنگ تحمیلی برای نوجوانان و جوانان تبیین شود.

بنا بر این گزارش، همچنین، سید مصطفی مهدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد نیز بر لزوم برگزاری برنامه‌های متنوع و ابتکاری در هفته دفاع مقدس امسال از سوی دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه نهادهای فرهنگی تاکید کرد.
وی ابراز کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای آشنا کردن هر چه بیشتر نسل خردسال، نونهال، نوجوان و جوان کهگیلویه و بویراحمد با فرهنگ ایثار و شهادت است که باید مورد استفاده بهینه قرار گیرد.

یادآور می‌شود، کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 843 شهید، 9 هزار و 400 جانباز و 317 آزاده تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار