معاون تعلیم و تربیت سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

کار در بسیج مصداق شعائر الهی است

معاون تعلیم و تربیت سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: کار در بسیج مصداق شعائر الهی است.
کد خبر: ۸۵۵۸۰۶۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیلم؛ حجت‌الاسلام محمود اسدی سه شنبه شب در مراسم تودیع و معارفه مسئول تعلیم و تربیت بسیج دیلم، گقت: هر کاری برای رضای خدا و درباره چگونگی اجرای احکام الهی و ترغیب جوانان بسوی خدا باشد، مصداق آیات قرآن بوده و کار در بسیج مصداق شعائر الهی است.

وی افزود: وقتی در قرآن کریم دو کوه صفا و مروه جزء شعائر قرار دارند، بی‌شک این همه محافل معنوی و جلسات دینی و حتی شخص مبلغین دینی شعائر الهی هستند، چرا که شرافت مکان‌ها به وجود انسان‌هایی است که در آن قرار می‌گیرند، لذا باید قدر این جلسات و محافل را بدانیم که جزء شعائرند.

اسدی ادامه داد: کار در بسیج سخت است، بخاطر اینکه با تربیت انسان ارتباط دارد و کار مقدسی است.

وی با بیان اینکه بسیج می‌تواند حیات یک روستا و مجموعه باشد و حیات بسیج حلقه‌های صالحین است، خاطرنشان کرد: توقع داریم فرماندهان بسیج با نگاه تربیتی کار انجام دهند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: در استان تصمیم گرفته شد در راستای طراوت‌بخشی به مدیریت شجره صالحین از حجت‌الاسلام سیدغلامحسین موسوی در مجموعه معاونت تعلیم و تربیت استان استفاده شود و حجت‌الاسلام حیدری که از روحانیون بسیجی و توانمند است را بجای ایشان در مسئولیت تعلیم و تربیت بسیج دیلم منصوب می‌کنیم.

در ابتدای این نشست احمد اسدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دیلم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه کارکنان ناحیه دیلم بویژه تلاش‌های دوساله حجت‌الاسلام سیدغلامحسین موسوی در مسئولیت تعلیم و تربیت ناحیه گفت: سپاه خانه ماست و خدمت در جای جای این نهاد مقدس هیچ فرقی نمی‌کند و هرجا لایق باشیم و فرماندهان ما تشخیص دادند با دید باز به استقبال خدمت در هر جای کشور خواهیم رفت

اسدی تصریح کرد: ما در سپاه تابع ولایت بوده و در این زمینه پیرو و دنباله‌رو شهدا هستیم و هر کجا که لازم شد با هضم مشکلات آن و دفع تعلقات دنیوی آنجا حاضر شده و برای اسلام خدمت می‌کنیم.

وی با اشاره به مراجعاتی از بسیجیان در ابقای حجت‌الاسلام موسوی، گفت: انتقال روحانیون دیلم به مرکز استان نشانه موفقیت آنها و موجب افتخار برای شهرستان دیلم و مایه برکت و باعث ترقی و پیشرفت دیلم خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان دیلم در پایان گفت: باور ما این است پرچمی که در دست داریم از روحانیت به‌دست ما رسیده و ما پاسدار روحانیت و در راس آنها مقام معظم رهبری هستیم و باید تمام امکانات و پشتیبانی ما در خدمت به علما باشد، چرا که امروز سرنیزه دشمن به‌سوی افکار و بصیرت‌افزایی مربیان و روحانیون است.

ارسال نظرات