استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هیچ پروژه‌ای در این استان بر خط ریل مکران - سیستان ارجحیت ندارد، به همین منظور این پروژه به هیچ عنوان نباید متوقف شود.
کد خبر: ۸۵۵۸۰۳۳
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج ، علی اوسط هاشمی در بازدید از یک کارگاه و تونل در حال احداث راه آهن چابهار - ایرانشهر، بیان کرد: هیچ پروژه‌ای در سیستان و بلوچستان بر خط ریل مکران - سیستان ارجحیت ندارد، به همین منظور این پروژه به هیچ عنوان نباید متوقف شود.

وی نقش دادن به مردم و مشارکت نیروهای محلی در این پروژه را مهم دانست و گفت: مردم باید در این پروژه احساس مالکیت کنند و آن را از خود و در جهت توسعه استان بدانند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: اگر در دیگر استان‌ها زیرساخت‌های دیگری تفاوت را رقم زده در این استان خط ریل و حمل و نقل است که تفاوت را رقم می‌زند.

وی گفت: خط ریل این استان و چندین استان کشور و حتی آسیای میانه را به آب‌های آزاد وصل می‌کند که دو درخواست من از هیئت دولت راه آهن و گاز بوده است.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین خواستار روشن شدن وضعیت معارضین دولتی و مردمی و توافق با معارضین دولتی و برآورد و پرداخت خسارت به معارضین مردمی شد.

ارسال نظرات