رئیس بانک رفاه‌ کارگران استان بوشهر:

خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه از وظایف ذاتی بانک رفاه کارگران است

رئیس بانک رفاه‌ کارگران استان بوشهر گفت: خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه از وظایف ذاتی بانک رفاه کارگران است.
کد خبر: ۸۵۵۸۰۱۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ سیف‌الله پناهیان در نشست مشترک با سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر که بمناسبت سالروز تاسیس بانک رفاه کارگران برگزار شد، اظهار داشت: خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه از وظایف ذاتی بانک رفاه کارگران است.

  پناهیان ضمن تشکر از فعالیت‌های سازمان بهزیستی در کاهش آلام و دردهای فرزندان نیازمند این استان، افزود: فرزندان تحت پوشش همگی از آینده‌سازان میهن عزیزمان به شمار می‌روند و یقینا بر پایه استعدادهای خود و کمک جامعه خواهند توانست نقشی سازنده در اعتلای ایران داشته باشند.
وی در ادامه با بیان اینکه بانک رفاه کارگران خدمت به معلولان و نیازمندان جامعه مسئولیت اجتمایی خود می‌داند، بیان کرد: این نهاد اقتصادی در راستای ایفای نقشی تمام عیار در نظام سلامت جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

رئیس بانک رفاه‌ کارگران استان بوشهر تاکید کرد: اداره امور شعب بوشهر آمادگی کامل دارند تا به تعدادی از افراد تحت پوشش بهزیستی که از سوی این سازمان معرفی گردند، تسهیلات قرض‌الحسنه اختصاص دهد.
پناهیان یادآور شد: این گامی کوچک در جهت رفع برخی از محدودیت‌های اقتصادی از شانه‌های توانمند این عزیزان خواهد بود.
وی به نقش بی‌بدیل سرپرستان مراکز نگهداری کودکان نیز اشاره کرد و تصریح کرد: انسان‌هایی که در این مراکز خدمت می‌کنند، به مفهوم حقیقی انسانیت دست‌یافته و با دستگیری بدون چشم‌داشت از آینده‌سازان کشور، مربیان ارزشمندی هستند که بانک رفاه وظیفه خود می داند از تلاش‌های آنها تقدیر کند.

پناهیان افزود: بانک رفاه کارگران از تمام توان خود در جهت حمایت اقتصادی و اجتماعی از فرزندان تحت پوشش بهزیستی بهره خواهد برد و در جهت آماده‌سازی آنها برای حضور قدرتمند در جامعه، آماده همکاری با سازمان بهزیستی است.

در ادامه این نشست اسدی‌راد سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر نیز گفت: مجموعه فعالیت‌های بهزیستی فعالیت‌های گسترده‌ای است که از تا سالمندی افراد معلول ادامه دارد.
اسدی‌راد با اشاره به اینکه نگاه بهزیستی در همه عرصه‌ها نگاهی علمی و دانش‌بنیان است، بیان کرد: در حوزه درمان هیچ دستگاهی نتوانسته همانند بهزیستی کار کند.

در ادامه، رئیس بانک رفاه‌ کارگران استان بوشهر به اتفاق مسئولان سازمان بهزیستی در شیرخوارگاه حضور پیدا کرده و از نزدیک با کودکان و سرپرستان این مرکز دیدار کردند.

پناهیان سپس به مرکز نگهداری پسران بی‌سرپرست یا بدسرپرست حضور پیدا کرده و در جریان موفقیت‌های تحصیلی و ورزشی آنها قرار گرفت، با آنها به گفتگو پرداخته و برای سال تحصیلی جدید، هدایایی را به آنها تقدیم کرد.

در این نشست بنا شد که بانک رفاه کارگران از نفرات برتر این مرکز در حوزه‌های تحصیلی و ورزشی تقدیر و تشکرکند.
لازم به ذکر است هدایای اهدایی بانک رفاه کارگران شامل پوشاک و اقلام تحصیلی از محل مشارکت داوطلبانه همکاران استان و همچنین کمک اداره امورشعب تامین به تمامی کودکان تحت پوشش بهزیستی شامل شیرخوارگاه، مرکزنگهداری پسران و دختران اختصاص یافت.
به مناسبت فرارسیدن پنجاه و پنجمین سالروز تاسیس بانک رفاه کارگران، هیاتی از مسولان اداره امور شعب استان بوشهر و سرپرست اداره کل بهزیستی این استان نیز با حضور در مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست یا بدسرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی از نزدیک با آنها دیدار نموده و در جریان فعالیت‌ها و مشکلاتشان قرار گرفتند.
ارسال نظرات