مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خبر داد:
مهراب کیانی گفت: در پنجمین همایش مرکزی مسوولین قرارگاه استانی راهیان نور دانش آموزی کشور قرارگاه راهیان نور دانش آموزی استان بوشهر به عنوان منتخب کشوری انتخاب و از آن تقدیر شد.
کد خبر: ۸۵۵۷۹۸۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، پنجمین همایش مرکزی مسوولین قرارگاه استانی راهیان نور دانش آموزی با حضور «علی اصغر فانی» وزیر آموزش و پرورش، سردار سرتیب بسیجی «محمدرضا نقدی» رییس و سردار «علی فضلی» جانشین سازمان بسیج مستضعفین در مجتمع فرهنگی ورزشی 5 آذر برگزار شد.

 

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در حاشیه این همایش با بیان این که در اردوی راهیان نور، نگاه تربیتی برای انتقال ارزش های والای دفاع مقدس به دانش آموزان مد نظر است خاطر نشان کرد: اولین اعزام دانش آموز به اردوی راهیان نور دانش آموزی در سال تحصیلی 95-94 در 11 مهر ماه خواهد بود.

مهراب کیانی ادامه داد: راهیان نور دانش آموزی امسال با حضور سران لشکری و کشوری در روستای بحیری، زادگاه سردار شهید نادر مهدوی در بوشهر کلید می خورد و برای نخستین بار، بوشهر میزبان مراسم آغازین راهیان نور دانش آموزی کشور خواهد بود.

وی تصریح کرد: ما اکنون با انجام برنامه‌های راهیان نور جنوب و غرب کشور شاهد تحولی عظیم در میان دانش آموزان هستیم، از این رو باید در برگزاری این اردوها به بهترین نحو برنامه‌ریزی کنیم و امید است تاثیرات مثبت این اردوها بیش از پیش رشد داشته باشد.

کیانی گفت: سازمان بسیج دانش آموزی کشور در صدد است که یک سرود برای راهیان نور کل کشور طراحی و آهنگ گذاری کند که استان بوشهر با توجه به ظرفیت بالایی که در این زمینه دارد، اولین کاندیدای ساخت این سرود شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: از استان بوشهر جمعی از مسئولین سپاه امام صادق(ع) و اداره کل آموزش و پرورش به این همایش ملی دعوت شده بودند و سرهنگ انبارکی معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به عنوان رییس هیات اعزامی استان بوشهر در این نشست حضور داشت.

وی اضافه کرد: در این نشست، قرارگاه راهیان نور دانش آموزی استان بوشهر به عنوان منتخب کشوری انتخاب و از مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان و بسیج دانش آموزی استان و نیز جمعی از فعالین راهیان نور استان بوشهر تقدیر به عمل آمد.

 

مهراب کیانی در خصوص راهیان نور دریایی یادآور شد: راهیان نور دریایی نیز امسال به صورت ویژه مورد توجه بسیج دانش آموزی استان بوشهر خواهد بود و دانش آموزان در محل درگیری های متعدد جنگ تحمیلی در جزیره خارگ حضور فعال خواهند داشت و از نزدیک با رشادت های رزمندگان و مردم ولایتمدار آن خطه آشنا خواهند شد.

وی با اشاره به این‌که راهیان نور در کمیته‌های مختلف با همت همه دستگاه‌ها در حال شکل‌گیری است،‌ گفت: دقت و سرعت در انجام فعالیت ها، سلامت و خدمات دهی مناسب در بحث ترابری و حضور روحانیون جوان و مشاوران خوش فکر، همراهی مدیران و مربیان مدارس استان در کاروان ها از برنامه های اولیه اردوی راهیان نور دانش آموزی امسال خواهد بود.

ارسال نظرات