مسئول بسیج اصناف استان مرکزی به حمایت از تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: خرید و مصرف کالای داخلی حمایت از تولید و اشتغال را به همراه دارد.
کد خبر: ۸۵۵۷۹۸۲
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸


رحیم حیدری مسئول بسیج اصناف استان مرکزی در کارگروه تخصصی اقتصاد مقاومتی شورای بسیج اصناف استان مرکزی روز سه شنبه در سالن جلسات اتاق اصناف اراک برگزار شد گفت: اشتغال و تولید به عنوان دو مشکل اساسی است که در کشور با آن روبه رو هستیم.

حیدری با بیان اینکه باید تقویت تولید ملی در دستور کار مسوولان اجرایی باشد اظهار کرد: با حمایت از تولید ملی می توان مشکل اشتغال را در کشور برطرف کرد.

وی ادامه داد: در این راستا باید فرهنگ خرید و مصرف کالای داخلی را در جامعه نهادینه کنیم تا بتوان از این طریق در جهت حمایت از تولید و اشتغال گام برداریم.

مسئول بسیج اصناف استان مرکزی بیان کرد: البته برای اینکه افزایش مصرف کالاهای داخلی، لازم است کیفیت محصولات را افزایش دهیم.

در این راستا مقرر شد موضوعات حمایت از بخش های مختلف اصناف(تولیدی، توزیعی و خدمات فنی) پرداخت تسهیلات ارزان قیمت در نظر گرفته شود و عدم حمایت بیمه تامین اجتماعی از کار فرمایان و کارآفرینان واحدهای تولیدی اشتغالزا که نیازمند اصلاح آیین نامه مشاغل زیر پنج نفر و همچنین بیمه افراد صنفی است پیگیری شود.

ارسال نظرات