خاطرات اولین شهید ایرانی جنگ بوسنی پس از ۳ ماه تجدید چاپ شد

کتاب «ر» خاطرات شهید رسول حیدری به قلم مریم برادران پس از ۳ ماه از رونمایی از سوی نشر آرما به چاپ دوم رسید.
کد خبر: ۸۵۵۷۹۶۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، کتاب «ر» خاطرات شهید رسول حیدری به قلم مریم برادران که انتشارات آرما آن را منتشر کرده در مدت زمان کوتاهی پس از رونمایی به چاپ دوم رسید.

«ر» خاطرات شهید رسول حیدری از زبان همسر، مادر و همرزمانش است که مریم برادران آن‌ها را تدوین و تالیف کرده و اثری خواندنی و جذاب به مخاطب عرصه کرده است.

این شهید که در تاسیس سپاه ملایر نقش داشته در قرارگاه رمضان و عملیات‌های برون‌مرزی دوران دفاع مقدس نیز نقش کلیدی بر عهده داشته و پس از پایان دفاع مقدس به تحصیل می‌پردازد تا سنگر علم را حفظ کند.

شهید حیدری با آغاز کشتار مسلمین بوسنی احساس تکلیف می‌کند به این کشور مهاجرت می‌کند و در احقاق حقوق مسلمانان مظلوم بوسنی از هیچ تلاش فرو گذار نمی‌کند تا اینکه مظلومانه و به دست کروات‌ها به فیض شهادت می‌رسد.

این کتاب در چاپ دوم در شمارگان یک‌هزار نسخه با قیمت 14 هزار تومان در 300 صفحه منتشر شده است.

همچنین کتاب «دخترانه» شامل مجموعه مقالات و یادداشت‌های سمیه سادات لوح موسوی پیرامون دختران نیز به چاپ دوم رسیده است.

این کتاب که پیش از نوروز 94 از سوی نشر آرما منتشر شده بود مورد استقبال خوانندگان قرار گرفت و برای دومین مرتبه یک هزار نسخه از آن راهی بازار کتاب شده است.

«دخترانه» شامل 29 یادداشت و مقاله با عناوینی چون «به زنجیر کشیدن قلب‌ها عمومی شده است»، «تو دختری»، «دشت پر حادثه بلوغ»، «آهسته حمل شود، شکستنی»، «او که یادش شیرین است»، «روزهای مبادایی که هنوز نیامده‌اند»، «چشم‌ها عقل را کور می‌کنند» و ... است که در 104 صفحه با قطع رقعی روانه بازار کتاب شده است.

علاقه‌مندان به تهیه کتاب علاقه‌مندان به تهیه کتاب «ر» و «دخترانه» می‌توانند آنها را از فروشگاه اینترنتی چهارسوق خریداری کنند.

ارسال نظرات