خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: امروز تفکر بسیجی لازمه تحقق نظم نوین جهانی و مقاومت است و بسیج الگوی پیش‌برنده در همه جبهه‌ها است.
کد خبر: ۸۵۵۷۹۳۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ در مراسم افتتاحیه دوره آموزش 45 روزه بسیج اظهار داشت: امروز بسیج افتخار دارد که مهم‌ترین پشتیبان ولایت است.

وی افزود: امروز تفکر بسیجی لازمه تحقق نظم نوین جهانی و مقاومت است و بسیج الگوی پیش‌برنده در همه جبهه‌ها است.

سرهنگ خداشناس تصریح کرد: تفکر بسیجی را ارتباط با دنیا معرفی کرد و گفت: این ارتباط در عین نپذیرفتن ذلت و سازش نکردن است و همه کسانی که در بسیج خدمت می‌کنند در حال عبادت هستند و چه خوب مقام معظم رهبری فرمودند بسیج برای جوانان شورآفرین برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان یاس‌آور است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: اين آموزش ها جهت ياداوري دوره هاي آموزشي و حفظ انسجام در حين فعاليت افراد و به منظور حفظ و ارتقاي توان رزمي و تخصصي افراد بسيجي در جهت آمادگي بسيجيان در فعاليت ها و ماموريت هاي بسيج در تمامي عرصه هاي دفاعي ،امنيتي ، سازندگي ،فرهنگي ،علمي ،وامداد و نجات و... برگزار گرديده است .

وی افزود: افرادي كه مدرك اين دوره را دريافت نمايند از دوره آموزشي 2 ماهه خدمت عمومي سربازي معاف خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه شاهین دژ اظهار کرد : هدف از برگزاری این دوره را آشنایی بسیجیان با مسائل شرعی و دینی و قرآنی دانستند.

سرهنگ خداشناس افزود: باید تمامی بسیجیان شرکت کننده در این دوره ها با رعایت تمام شئونات اسلامی مسائل و اخلاقلی و قوانین در کلاس ها شرکت کننند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج نه تنها در ایران اسلامی دارای جایگاه بالایی هستند بلکه سدی در برابر استکبار جهانی و زیاده خواهی های آنهاست.

ارسال نظرات