در مراسمی با حضور مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد، تعداد 50 نفر از فعالان برادر کانون های مساجد استان یزد به دوره آموزشی اندیشه های آسمانی در مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۵۷۹۳۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در مراسمی که با حضور محسن رستگاری ، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد در محل مسجد ابوالفضل( علیه السلام) یزد برگزار شد، تعداد 50 نفر از فعالان برادر کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد به اردوی آموزشی اندیشه های آسمانی در مشهد مقدس اعزام شدند.

محسن رستگاری، در خصوص اهمیت برگزاری این اردوی آموزشی گفت: جبهه‌شناسی، تمدن‌سازی و مؤلفه‌های مسجد طراز اسلامی، حرکت، جهاد و انقلابی‌بودن، بایدها و الزامات فعالیت فرهنگی، معرفی الگوها و کادر‌سازی از جمله راهبردها و محورهای این همایش فرهنگی آموزشی است.

وی افزود: کارگروه و گروه‌های مشورتی با برنامه‌های متنوع آشنایی با الگوها، فرصت مطالعاتی، حلقه‌های مباحثاتی، همایش‌ها با موضوعات مذکور، فضا سازی و استفاده از زبان هنر در طراحی فضا برای انتقال مفاهیم از جمله برنامه های این اردو و همایش است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد خاطرنشان کرد: این دوره با هدف کادرسازی برای کانون‌ها با نگاه تربیت تشکیلاتی مبتنی بر مبانی دینی است، محتوای آموزشی غنی و مشخص، در قالب سه طرح رابطه، انس و رهنمون برنامه‌ریزی و ارائه شده است.

رستگاری در پایان بیان کرد: دوره آموزشی اندیشه‌های آسمانی از سوی ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، هرسال همزمان با دهه کرامت در جوار بارگاه ملکوتی امام‌رضا(ع) برگزار می‌شود.

ارسال نظرات