فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خبر داد
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف دو محموله قاچاق کفش، تی‌شرت، کاپشن، شلوار زنانه و قاب گوشی تلفن همراه پیش از ورود به تهران خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۷۹۲۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محسن خانچرلی  با اشاره به توقیف دو خاور حامل کالای قاچاق در غرب استان تهران اظهار کرد: ماموران کلانتری 11 شهرستان ملارد هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده ملارد به تهران، به دو دستگاه کامیون خاور مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: در بازرسی از کامیونهای توقیفی مشخص شد خودروها حامل بار قاچاق بودند و در ادامه پس از دستگیری 5 نفر، تعداد 18 دستگاه اسپیکر، یک هزار و 150 عدد قاب گوشی، 4دستگاه ماکت گوشی، 20 عدد دوشاخه، 20عدد کابل رابط فلش، 8 عدد فلش حافظه و یک هزار و 204 جفت کفش ورزشی اسپرت، 10 هزار و 80 ثوب کاپشن، تی شرت، شلوار زنانه و لباس ورزشی تولید کشور چین به ارزش 3 میلیارد ریال کشف شد.

خانچرلی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد صاحب اصلی بار توسط یک دستگاه تریلی کالای قاچاق را از بندری در جنوب کشور به شهرستان ملارد انتقال داده و از آنجا توسط دو دستگاه خاور قصد انتقال اجناس به بازار تهران را داشته که توسط پلیس ملارد شناسایی و دستگیر شد.

وی در پایان گفت:در این راستا 5 متهم دستگیر  و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شدند.

ارسال نظرات