خبرهای داغ:
رقيه رزمجو گفت: راهيان نور همراه با ترويج فرهنگ جهاد و شهادت جنگ فرهنگي در برابرجنگ نرم دشمنان است.
کد خبر: ۸۵۵۷۹۰۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، مسئول بسيج جامعه زنان سپاه خوي در حاشيه بدرقه زائران شمال غرب كشور گفت:زماني كه با برنامه ريزي دقيق بتوانيم ارزش ها و داده هاي خويش را به نسل جوان انتقال دهيم و دشمنان را از بين ببريم در اين صورت است كه مي فهميم در ترويج فرهنگ دفاع مقدس ضعف نشان نداده ايم.

خواهر پاسدار رقيه رزمجو خاطر نشان كرد: ترویج فرهنگ شهادت و ارائه فرهنگ اصیل و ناب انقلاب به نسل امروز را از اهداف این اعزام‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد که جوانان با تاسی از این سفرها سیره و راه شهداء را سرلوحه زندگی خويش قرار دهند.

اين مقام مسئول، با اشاره به اینکه کاروان های راهیان نور فرصت مغتنمی برای آشنایی با ایثارگری ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: در این اردوها شرکت کنندگان ضمن آشنایی با رشادت های رزمندگان اسلام، عهد و پیمانی دوباره با آنان می بندند.

وي همچنين به استقبال باشكوه خواهران از اردوهاي راهيان نور اشاره كرد و گفت:ا ستقبال چشم‌گیری که در چند سال اخیر از کاروان‌های راهیان نور بعمل آمده، مهر تاییدی است بر قداست و پاکی دل جوانانی که امروز انقلاب اسلامی ایران به برکت خلوص دل آنها سرزنده است.

ارسال نظرات