خبرهای داغ:
به همت عقيدتي سياسي سپاه خوي؛

كارگروه علمي تخصصي مربيان بسيج برگزار شد

به منظور حفظ و انسجام و ارتقاء سطح دانش ومهارت اساتید و مربیان در راستاي همفكري و ارائه راهكار، كارگروه علمي تخصصي مربيان بسيج به همت عقيدتي سياسي سپاه خوي برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۷۸۹۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي در اين جلسه با اشاره به روايتي از حضرت علي بن ابيطالب (ع) گفت: دستورات الهي جزء در ارتباط و مرتبط شدن با دين الهي ميسر نمي شود.

حجت الاسلام محمد رستمي اظهار داشت: در راستاي احياي دين الهي فرد بايد داراي 3شاخصه اصلي سازشكار نشدن،ذلت پذير نشدن و طمع ورز نشدن باشد.

وي ادامه داد: در اين زمينه فرد بايد جايگاه خود را بشناسد و نيز توكل به خدا و قانع شدن به نعمت ها را ملاك قرار دهد و همچنين سلاح هوشياري و بصيرت را به كار ببرد.

اين مقام مسئول افزود: امروزه دشمنان در قالب دوست وارد ميدان شده است و نبايد فراموش كرد كه هميشه در برابر تاريخ ايران با دو آسيب روبرو هستيم يكي مغرور شدن به سوابق انقلابي-سياسي -علمي و ديگري بي بصيرتي و عدم انس با قرآن كه مانع مطيع امر رهبري مي شود.

وي با اشاره به آيه 31 سوره حج و نيز خطبه هاي 129 و 105نهج البلاغه خاطر نشان كرد: نماز، زكات، امر به معروف و نهي از منكر از شاخصه هاي نظام جمهوري اسلامي ايران است كه در برابر اين ها آسيب هايي چون خلاف گفتار عمل كردن و ضعف نشان دادن در برابر اجل و روزي وجود دارد.

وي درپايان از تمامي مربيان بسيج خواست تا با الگو قرار دادن رهبري كه امروزه اصليترين دغدغه اش بحث فرهنگ و كاردر عرصه فرهنگي است راه كارهايي در راستاي عملياتي كردن دين الهي ارائه دهند.

گفتني است در ادامه جلسه مربيان بسيج سپاه خوي نظرات و پيشنهادات خود را در راستاي اين سلسله جلسات و نيز مقوله امر به معروف و نهي از منكر ارائه دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار