مسئول دفتر تایید محتوای نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:
مسئول دفتر تایید محتوای نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: نسبت به بسیج نباید تنگ نظر بود زیرا امید نظام به بسیج و بسیجیان است و باید تفکر بسیجی در بدنه اقشار مختلف جامعه ساری و جاری شود.
کد خبر: ۸۵۵۷۸۹۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام علی مسلم در جمع حلقه های صالحین پایگاه شهید شوانه حوزه یک شهری ثارالله سپاه بوکان اظهار کرد: امسال که مزین به واژه همدلی و همزبانی شده همه باید تلاش کنیم این شعار در تمامی عرصه‌های اجتماعی محقق شود.

مسئول دفتر تایید محتوای نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان به بخش‌ها و اقشار مختلف بسیج و عرصه‌های فعالیت آنها اشاره کرد و ادامه داد: با وجود بسیج محلات و مساجد ایجاد اقشار مختلف بسیج باعث رشد و شکوفایی بسیج خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جذب، سازماندهی و بکارگیری از اهداف بسیج است، بیان کرد: آموزش بصیرتی حلقه‌های صالحین در دل این اهداف قرار گرفته و تاثیرات فراوانی بر اقشار مختلف بسیج خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه آموزش‌های بصیرتی حلقه‌های صالحین یکی از مهمترین برنامه‌های بسیج است که در همه اقشار برگزار می‌شود، تصریح کرد: فعالیت‌های دسته‌جمعی، اجرای برنامه‌های فرهنگی، رسیدگی به مشکلات مردم و دیدار با خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های حلقه‌های صالحین است.

مسئول دفترتایید محتوای نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان با بیان اینکه حلقه‌های صالحین در اولویت برنامه‌های بسیج است، خاطرنشان کرد: دشمن روی برنامه‌هایی مثل راهیان‌نور، حلقه‌های صالحین و مراسم سالگرد امام کار می‌کند زیرا این برنامه‌ها در سطح وسیعی انجام می‌شود برای آنها خیلی مهم است.

حجت الاسلام مسلم با اشاره به اینکه حضور پرشور بسیجیان پایگاه ویژه شهید شوانه در مراسمات و مناسبت ها و ایام الله ها قابل تقدیر است، عنوان کرد: این برنامه‌ها از ارزش‌های دینی ماست و ضرورت دارد چنین برنامه‌هایی که دشمن روی آن حساسیت دارد و برای نظام و کشور مهم است با شکوه هر چه تمامتر برگزار شود.

مسلم با اشاره به اینکه تفکر بسیجی باید در بدنه اقشار مختلف جامعه ساری و جاری شود، اضافه کرد: نسبت به بسیج نباید تنگ نظر بود زیرا امید نظام به بسیج و بسیجیان است.

ارسال نظرات