مراسم هفتیمن روز شهادت 5 شهید شهرستان کامیاران با حضور مسئولین و مردم در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۷۸۹۳
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در پی به شهادت رسیدن 5 رزمنده کامیارانی، پنج شنبه مراسم هفتیمن روز شهادت این دلاوران با حضور مسئولین و مردم همیشه در صحنه کامیاران در مجموعه ورزشی آزادی اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مراسم که استاندار کردستان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، فرمانده نیروی انتظامی کردستان، فرمانده سپاه پاسداران آذربایجان غربی،مدیران کل دستگاه های دولتی استان، هیأتی از ستاد مشتر ک سپاه انقلاب اسلامی و صدها تن از شهروندان کامیارانی برگزار شد، بر ادامه راه شهدا و توسل به رهنمودهای رهبری برای مقابله با دشمنان نهان و آشکار انقلاب اسلامی تاکید شد.

خانواده های 5 دلاور رزمنده کایارانی نیز در این مراسم حضور داشته و با صلابت و اقتدار، سربلندانه به تسلیت و تهنیت مردم و مسئولین از طریق بیانیه ایی مشترک پاسخ دادند.

در ابتدای مراسم هفتمین روز شهادت شهدای ارتفاعات شاهوی کامیاران، مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز از شعرای برجسته شعر مقاومت، در رثای شهادت و شهیدان اخیر سروده هایی را تقدیم کرد و رئیس هیأت مذهبی و مداحی کرمانشاه به مداحی پرداخت.

امام جمعه شهرستان کامیاران در مراسم هفتمین روز شهادت 5 رزمنده بسیجی کامیارانی که در ارتفاعات شاهو در شبیخون گروهک های ضد انقلاب به شهادت رسیده بودند اعلام کرد: امروز تمام مردم کامیاران صاحب عزا هستند و این شهیدان فرزندان خطه خونین کردستان هستند.

ماموستا قربانی ضمن تهنیت شهادت این بزرگواران به خانواده آنها خاطر نشان کرد: شهادت بر قامت هر کسی زیبنده نیست و خداوند بندگان خاص خود را برگزیده و شهد شهادت را به آنان می نوشاند.

وی با اشاره به آیه های قرآن مجید عنوان داشت: در قرآن کریم پروردگار می فرمایدف شهیدان در خدمت و جوار من هستند و قربت به من دارند؛ قربت در بارگاه الهی شامل انسان های شایسته، مومن و ایماندار می شود.

امام جمعه کامیاران اضافه کرد: خداوند از ایماندارانی که جان و مال خود را در راه اسلام می دهند و به قانون الهی پایبند هستند، هزاران برابر ارج داده و امروز نیز این فرزندان کامیاران برای دفاع از انقلاب اسلامی و امنیت پایدار جان خود را تقدیم نموده و قریب درگاه الهی شده اند.

ماموستا قربانی درباره هدف از شهادت این 5 رزمنده توسط ایادی استکبار اظهار داشت: هدف این شهیدان و هدف گروهک ها معلوم است و مرد ما با درکی درست این اهداف را می شناسند، شهدا هدفی جز آرامش شهروندان و امنیت کشور و منطقه ندارند و گروهک ها می خواهند مردم همیشه در ناامنی، جور و اضطراب به سر ببرند.

امام جمعه کامیاران در پایان با محکوم نمودن شبیخون های گروهک ها تاکید کرد: مگر فرزندان این سرزمین به کجا تجاوز نموده بودند که شایان شبیخون بودند، این شهدا جز پشتیبانی از آرمان های امام و انقلاب اسلامی هدفی دیگر نداشته و بر سر همین آرمان به هدف والای شهادت رسیدند.

ارسال نظرات