خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:

امر به معروف و نهی ازمنکر مقطعی نیست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: امر به معروف و نهی ازمنکر مقطعی نیست و در هر حالی لازم و ضروری است.
کد خبر: ۸۵۵۷۸۹۲
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، کارگاه آموزشی هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی با حضور هادیان و مربیان عقیدتی سیاسی در محل اتاق جلسات فرماندهی سپاه بوکان برگزار گردید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان با اشاره به آیه ی 83 سوره مبارکه بقره (( ... وَ قُولُوا لِلنَّاسِ حُسْناً وَ أَقيمُوا الصَّلاةَ وَ آتُوا الزَّکاةَ ثُمَّ تَوَلَّيْتُمْ إِلاَّ قَليلاً مِنْکُمْ وَ أَنْتُمْ مُعْرِضُونَ)) گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید گفتار و کردار زیبا و نیکو داشته باشند، خواه مخاطب و مورد گفتگو مخالف باشد یا موافق.

حجت الاسلام حیدرکوثری با عنوان اینکه امر به معروف و نهی ازمنکر مقطعی نیست و در هر حالی لازم و ضروری استتصریح کرد: سخن خوب سخنى است که محتواى آن خیر ، مصلحت و روش آن مقبول و دل پذیر است از این رو نیکو سخن گفتن ، با نرمى رفتار کردن و بدى دیگران را با روش نیک پاسخ گفتن، از بهترین اصول کلى اسلام در تربیت جوامع انسانى است.

وی در ادامه با مرور بر توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی یاد آور شد: با دقت نظر در مواضع غرب روشن می شود که آنان در سناریوی طراحی شده علیه جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به اهداف خود، گاه در صدد (( تغییر رفتار )) و مواضع اصولی و انقلابی مسئولان جمهوری اسلامی و گاه در پی (( محروم کردن ایران )) از توانمندی های علمی صنعتی و پیشرفت های مادی و معنوی ایران ونیز برخی مقاطع به دنبال (( تغییر نظام ))جمهوری اسلامی ایران بودند و براساس موقعیت های مختلف زمانی و شرایط داخلی ایران تاکتیک های چون اولویت گذاری در بهره گیری از تهدید نرم ، تهدید نیمه سخت و یا تهدید سخت را در دستور کار خود قرار می دادند.

در ادامه کارگاه هر یک از حاضرین به بیان دیگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار