فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی سپاه بوکان گفت: نوجوانان بسیجی با ایجاد آمادگی‌ها در خود در مقابل جبهه فرهنگی دشمن ایستادگی نموده و به درستی از ارزش‌های دینی دفاع کنند.
کد خبر: ۸۵۵۷۸۸۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جلسه طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی سپاه بوکان ( شهید جهاد مغنیه) در محل نمازخانه آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی سپاه بوکان گفت: پانزدهمین دوره طرح یاوران ولایت است در دو بخش برگزار می شود که در بخش اول 43 برادر بسیجی از 20 تا 24تیرماه و در بخش دوم43 خواهر بسیجی 1 تا 4 شهریور آموزش های معرفتی و بصیرتی را خواهند دید.

سرهنگ پاسدار موسی پیری اظهار کرد: جوانان ایران اسلامی در دفاع مقدس و بعد از آن اثبات کردند توانایی قبول کارهای بسیار بزرگ را داشته و خواهند داشت.

وی گفت: امروز دوره های آیه های تمدن نیز به منظور تقویت توان علمی دانش آموزان بسیجی در مدارس برگزار می شود که نقش بسزایی در رشد و اعتلای بسیجیان دارد.

پیری اضافه کرد: هدف از برگزاری این دوره ان شاا... ارتباط مستمر و ادامه کار با دانش آموزان در جایگاهی که تعریف شده ، دبیر حلقه صالحین و جانشین واحد ها ی مقاومت که بعد از دوره هم بصورت مستمر در ارتباط خواهیم بود .

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی سپاه بوکان هدف از برگزاری اردوی طرح یاوران ولایت(طرح شهید جواد مغنیه) را پویایی و تحول در سطح واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی دانست.

موسی پیری آمادگی بسیجیان به ویژه دانش‌آموزان بسیجی را برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمن یک ضرورت عنوان کرد و گفت: نوجوانان بسیجی باید با ایجاد آمادگی‌ها در خود در مقابل جبهه فرهنگی دشمن علیه انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی ایستادگی نموده و به درستی از ارزش‌ها دفاع کنند.

تقسیم کار در مدیریت زمان، مدیریت در بسیج، مخاطب‌ شناسی، شبکه سازی، طرح صالحین، آشنایی با اصل ولایت، جریان شناسی سیاسی و شناخت استکبار جهانی، جذب و سازماندهی از جمله دروس این دوره آموزشی خواهد بود که توسط اساتید دانشگاه و مربیان مجرب بسیج به دانش‌آموزان آموزش داده خواهد شد شد.

ارسال نظرات