خبرهای داغ:
کارگاه آموزشی تایید محتوا به همت مسئول تایید محتوای نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، فرمانده ناحیه شوط ، فرماندهان، مسئولین فرهنگی و مدیران عقیدتی نظارت حوزه های مقاومت ناحیه شوط در دفتر جلسات این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۷۸۸۸
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
در ابتدای این کارگاه کاظم عبدالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط هدف از برگزاری این کارگاه را ارتقای توانمندی فرهنگی و تبلیغی بسیجیان، افزایش بصیرت و بینش سیاسی، ترویج اندیشه‌های امام و رهبری، ترویج فرهنگ بسیجی، توجه به مصالح ملی و پرهیز از تفرقه و رعایت قوانین انضباطی برشمرد.

وی در ادامه تصریح کرد: اهتمام جدی به نشر آثار دفاع مقدس، اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی، توجه به مسائل ملی و وحدت کلمه، تاکید برحفظ حقوق مادی و معنوی افراد، گروه ها و سازمان ها و همچنین استفاده از منابع متقن و فاخر از اصول لازم و مهم در بررسی و تایید محتوا به شمار می روند.

در ادامه کارمند پاسدار حجت نیکویی، کارشناس تأیید محتوای نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس با ارائه پرده نگار(پاورپوینت) به تشریح مشکلاتی که خواسته یا ناخواسته در محتویات فرهنگی نشر و چاپ شده‌اند، پرداخت.

وی در ادامه تصریح کرد: مفهوم و معنای تأیید محتوا شامل حفظ و صیانت از محتویات محصولات فرهنگی، فعالیت‌ها و عرصه‌های فرهنگی بسیج است که شامل سیاست‌گذاری فرهنگی، نشریات ادواری، الکترونیکی، هنرهای نمایشی و ... است.

وي اصل ماموريت تأييد محتوا را پيشگيري از ورود ويروس وميکروب به برنامه هاي بسيج دانست و افزود: هدف دفتر تأييد محتوا، نظارت بر اجراي برنامه ها و توليد محصولات فرهنگي جهت بالا بردن کيفيت برنامه هاي سپاه و بسيج مي باشد و ضمن کاهش لغزش و خطاهاي احتمالي، تأثيرگذاري آنها را بيشتر مي کند.

هم چنین تبیین اصول بیست گانه حاکم بر روابط و تعیین خطوط فاصل ماموریت و وظایف نمایندگی ولی فقیه و فرماندهی سپاه توسط مهدی رضوی فرمانده ناحیه شوط، برگزاری مسابقه، اهدای جوائز به نفرات برگزیده از سایر برنامه های این کارگاه بود.

ارسال نظرات