خبرهای داغ:

2 هزار نفر بسیجی در قالب گروه های جهادی در مهاباد خدمات رسانی می نمایند

2 هزار نفر بسیجی در قالب گروه های جهادی در سال 94 به مردم مناطق محروم شهرستان مهاباد خدمات رسانی می نمایند.
کد خبر: ۸۵۵۷۸۸۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
مسئول بسیج سازندگی در حاشیه بازدیدازاردوهای جهادی دانشجویی در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما گفت: درسال 94 در قالب گروههای جهادی 2 هزار نفر ازبسیجیان از اقشار مختلف دانشجو، دانش آموز، فرهنگی، مهندس و ... جهت خدمات رسانی به مناطق محروم روستایی اعزام می شوند.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول بسیج سازندگی سپاه مهاباد در حاشیه بازدید از گروه های جهادی دانشجویی خواهر فعال در عرصه بهداشت و درمان گفت: امسال 2000 نفر از بسیجیان شهرستان مهاباد در قالب 25 گروه جهادی درعرصه های مختلف سازندگی و محرومیت زدایی به مردم محروم روستاهای شهرستان مهاباد خدمات رسانی می نمایند .

سرهنگ تقی زاده افزود: در همین راستا در عرصه مرمت و زیباسازی مدارس بسیج سازندگی با بکارگیری 580 نفر از دانش آموزان بسیجی 7 دستگاه از مدارس شهرستان مهاباد را مرمت و زیباسازی خواهد نمود و نیز بابکارگیری گروه های جهادی جامعه پزشکی 21 تیم پزشکی جهت ویزیت و درمان رایگان مردم به روستاهای محروم اعزام می شوند.

وی ادامه داد: با بکاگیری مهندسین بسیجی در قالب گروه های جهادی در عرصه بهینه سازی مصرف آب کشاورزی و محصولات کشاورزی و همچنین مقاوم سازی ساختمان ها به کشاورزان و مردم روستاهای این شهرستان مشاوره داده و کلاس های آموزشی برگزار می شود.

ارسال نظرات