اسدی گفت: برای تحقق هر امری حضور مردم ضروری است و برای ساماندهی مردم، بسیج به عنوان یک نهاد مردمی پیشگام و جلودار است.
کد خبر: ۸۵۵۷۸۷۵
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ بسیجی صادق اسدی مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه ایوان عنوان کرد: جمهوری اسلامی از سال های آغازین پس از انقلاب اسلامی علی رغم همه ی مشکلات و کاستی ها توانسته است حرف جدیدی را مبتنی بر اسلام ناب محمدی(صلوات الله علیه و آله) به عرصه ی جهانی عرضه کند و حکومتی را بر پایه آن اداره کند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی علاوه بر این توانسته است به پشتوانه رهبری دینی و مردم انقلابی ایستادگی و توطئه دشمن در زمینه های مختلف را خنثی کند و در عرصه های گوناگون علمی و زیربنایی پیشرفت های جدی داشته باشد.
اهمیت اقتصاد مقاومتی از آنجا ناشی می شود که هجمه ی دشمنان انقلاب اسلامی برای متوقف کردن روند پیشرفت انقلاب در سال های اخیر بیش از هر زمان دیگری به عرصه ی اقتصاد تمرکز یافته است.
 وی بیان داشت: دشمنان در پی فشار اقتصادی به دنبال این هستند که اولا روند پیشرفت کشور را متوقف نمایند ثانیا با دشوار ساختن زندگی اقتصادی برای مردم، اعتماد و دلبستگی آنان را به نظام کاهش دهند.
وی افزود: بسیج به عنوان بزرگترین تشکل مردمی که در عرصه های مختلف برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از بدو تولد تاکنون نقش داشته می تواند با ظرفیت هایی که در درون خود دارد و با خوداتکایی در بحث اقتصاد مقاومتی که ایمن سازی اقتصاد کشور در مقابل تحریم ها و تهدیدهاست نقشی اساسی و محوری داشته باشد.
وی افزود: برای تحقق هر امری حضور مردم ضروری است و برای ساماندهی مردم، بسیج به عنوان یک نهاد مردمی پیشگام و جلودار است.
ارسال نظرات